اژدهای ایکس ویژن وارد بازار شد! (تلویزیونی با ابعاد 100 اینچ)

    کد خبر :1064054

تصور کنید که می‌توانید هر شب، تجربه‌ی تماشای فیلم در سینما را در خانه خود داشته باشید و نیازی به خرید بلیط و رفتن به سینما ندارید.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن، با امکانات پیشرفته و نوآورانه‌ای که ارائه می‌دهد، این رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده است. این محصول نه تنها به دلیل اندازه بزرگ و وضوح بالای تصویرش متمایز است، بلکه به خاطر امکانات هوشمند و فوق‌العاده‌ای که به ارمغان می‌آورد، تجربه‌ای ناب و منحصر به فرد از تماشای محتوا را فراهم می‌کند.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن، دروازه‌ای رو به جهان

برای کسانی که می‌خواهند هر شب در خانه خود تجربه‌ای همانند سینما داشته باشند، این تلویزیون ایده‌آل است. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که هر صحنه یا یک فیلم سینمایی پرجزئیات و پرهیجان، با رنگ‌های دقیق و زندگی‌بخش نمایش داده شود. تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن انتخاب ایده‌آل برای تماشای فیلم‌های سینمایی است.

این اندازه بزرگ نه تنها برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی عالی است بلکه برای بازی‌های ویدئویی، رویدادهای ورزشی، یک تجربه بی‌مانند ایجاد می‌کند. هر تصویر بزرگ و واضح، دنیایی از جزئیات را به نمایش می‌گذارد و شما را در مرکز هر صحنه قرار می‌دهد. می‌توانیم بگوییم در میان تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن برای چه کسانی مناسب است؟

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن با ویژگی‌های خارق‌العاده و فناوری‌های پیشرفته، تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد که می‌تواند نیازهای گروه‌های مختلفی از کاربران را برآورده سازد. اگر بخواهیم طرفداران این تلویزیون را نام ببریم به شرح زیر است:

1. کسانی که به دنبال بهترین تجربه تماشای فیلم و بازی هستند.

2. خانواده‌هایی که مایلند تجربه سینما در خانه خود داشته باشند.

3. گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال دقت تصویر و پاسخ‌گویی سریع هستند.

4. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند محتوای خود را در ابعاد بزرگ و با کیفیت بی‌نظیر نمایش دهند.

ویژگی‌های تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن شامل موارد زیر می‌شود:

تکنولوژی QLED ؛ تحولی در کیفیت تصویر

آنچه ایکس ویژن را از سایر تلویزیون‌ها متمایز می‌سازد، فناوری QLED است. QLED، مخفف ” Quantum Light-Emitting Diode”، به کاربر این امکان را می‌دهد که رنگ‌ها را زنده و طبیعی‌تر از همیشه ببیند. با میلیاردها ذره کوانتومی، تلویزیون ایکس ویژن توانایی نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد که این امر منجر به تصاویری با دقت و وضوح بی‌نظیر می‌شود.

سینمای خانگی با فناوری صوتی Dolby Atmos

تلویزیون صد اینچ ایکس ویژن نیز با استفاده از فناوری صوتی Dolby Atmos تجربه شنیداری را به سطح جدیدی ارتقاء بخشیده است. این تکنولوژی صدای فراگیر سینمایی را به خانه‌ها می‌آورد، جایی که صداها از همه جهات به گوش می‌رسند و حس واقعی حضور در میان صحنه‌های فیلم را به تماشاگر می‌دهد. برای علاقمندان به فیلم و موسیقی که به دنبال صدایی واضح و غنی هستند، ایده‌آل است.

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120HZ.DLG

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن با بهره‌گیری از نرخ تازه سازی120HZ.DLG یک تجربه بازی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. با قابلیت پخش محتوای 120 هرتزی، بازی‌ها و محتوای حرکتی با سرعت و وضوح بالا بدون هیچ تاخیر یا مشکلی در کیفیت تصویر به نمایش درمی‌آیند.

حس هیجان تصاویر با تکنولوژی MEMC

با تکنولوژی MEMC در تلویزیون X15 سایز 100 اینچ، تصاویر را با کیفیت بهتر و کمترین تاری در حالت‌های حرکتی نمایش می‌دهد.

فناوری MEMC در تلویزیون‌ها یک قابلیت پردازش تصویر است که برای بهبود کیفیت تصویر در هنگام نمایش صحنه‌های سریع استفاده می‌شود و به منظور کاهش تاری حرکتی (Motion Blur) و افزایش وضوح تصویر در هنگام نمایش صحنه‌های با حرکت سریع طراحی شده است.

جمع بندی

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن، با تمامی ویژگی‌هایی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای هر خانواده است که به دنبال لذت بردن از تجربه‌های سینمایی در خانه است. این تلویزیون، با توانایی ارائه‌ی تصویر و صدای با کیفیت بالا و امکانات متنوع، فراتر از یک تلویزیون معمولی است و می‌تواند مرکزی برای تمامی فعالیت‌های سرگرمی خانواده باشد.

جهت مشاهده قیمت تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن به سایت رسمی Xvision.ir مراجعه نمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید