هنر هنرمندان باید در مسیر شهدا و دفاع مقدس شکوفا شود

    کد خبر :81088

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: هنر هنرمندان باید در مسیر شهدا و دفاع مقدس شکوفا شود تا انتقال دهنده ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان باشد.

به گزارش  خبرنگاران پویا اعزامی به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور, سردار علی اصغر محسن شیخی مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در آیین بدرقه کاروان راهیان نور هنرمندان استان تهران به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب در سخنانی گفت: جان فشانی شهدا و ایثارگران و کسانی که در راه امنیت و استقلال کشور قدم برداشتند موجب شد تا امروز ما در آرامش زندگی کنیم.

سردار محسن شیخی با بیان اینکه آرامش خود را به واسطه خون شهدا به دست آوردیم و این امنیت به سادگی به دست نیامده اظهار کرد: اکنون نیز این ایثارگری ها و جان‌فشانیها در بیرون از مرزها اتفاق میافتد به واسطه این که ما در اینجا امنیت داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: شما هنرمندان که در عرصه های مختلف هستید باید هنرتان در این مسیر شکوفا شود و از لحظه لحظه این سفر می توانید یک موضوع را یاد بگیرید تا بتوانید انتقال دهنده ایثار و فداکاری عزیزان باشید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: هنرمندانی که در رشته های مختلف دستی به هنر دارند باید ماحصل این هنر پیام دفاع مقدس را به خوبی و صادقانه انتقال دهد به خصوص آنکه دفاع مقدس نیاز به غلو و بزرگنمایی بی‌مورد ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید