استاندار یزد تأکید کرد:

ضرورت قرار گرفتن طرح مهر در دستور کار شورای آموزش و پرورش

    کد خبر :78953

استاندار یزد با بیان این که شروع سال تحصیلی باید برای دانش آموزان شادمان، دلنشین و روح نواز باشد، گفت: اجرای طرح مهر در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» با تبریک موفقیت دانش‌آموزان یزدی در کسب چهار رتبه برتر کنکور سراسری از زحمات دانش‌آموزان، والدین و همه فرهنگیان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت قدردانی کرد و گفت: نه تنها موفقیت‌های آموزشی بلکه خبر توفیقات تربیتی و پرورشی نیز که در این جلسه عنوان شد برای من جالب بود و خدای را به جهت این خبرهای شیرین سپاس می‌گویم .

وی سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش را سرمایه آفرینی دانست و بیان کرد: هر ریالی که در آموزش وپرورش سرمایه گذاری شود ده‌ها برابر ارزش افزوده دارد .

میرمحمدی در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای حفظ و نگه داشت نخبگان در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید سرزنش کرد که چرا نخبگان می روند باید بپرسیم که چه کاری برای ماندن آنها انجام داده ایم.

رییس شورای آموزش و پرورش از تلاش‌های استان در اجرای برنامه‌های طرح مهر در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: موفقیت استان یزد با امتیاز99.98 در سطح کشور جای تشکر و تقدیر دارد .

این مقام مسئول به ضرورت تکمیل و تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: اول مهر ماه بهار دانش و دانش آموزی است و همه باید تلاش کنیم فضای شادمان و دلنشین و بانشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم نمائیم .

استاندار یزد از همراهی و مشارکت خیرین در ساخت و توسعه و تجهیز مدارس قدردانی کرد و افزود: صمیمانه از خیرین سپاسگزارم، کار خیر هرجا صورت گیرد خیر است و اندیشه خیر و خیراندیشی را باید توسعه داد .

«احمد شیرزاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز با تبریک موفقیت دانش آموزان استان از برنامه‌ریزی لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در قالب اجرای طرح مهر وضعیت نیروی انسانی، ساماندهی کلاس و مدرسه، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی ساماندهی می‌شود .

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی و پشتوانه مادی و معنوی اعضای شورای آموزش و پرورش و مشارکت خیرین مشکلات موجود فضاهای آموزشی مرتفع گردد .

در ادامه این نشست مدیر کل نوسازی مدارس، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاونین آموزش متوسطه، فرهنگی و پرورشی، پژوهش و برنامه ریزی گزارشی از وضعیت، برنامه، مسائل و مشکلات و اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس را ارائه کردند .

رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز با اشاره به روند تخصیص اعتبارات برای تکمیل و تجهیز طرح‌های آموزشی و پرورشی در سنوات قبل از مدیر کل نوسازی مدارس خواست تمامی تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌های بکار گیرد وی برای تامین اعتبار لازم دراین زمینه قول مساعد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید