سارق 9 ميلياردي سيم برق در بابل دستگير شد

    کد خبر :78122

 

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق 9 ميليارد ريالي سيم برق در شهرستان بابل خبر داد .
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”سيد محمود ميرفيضي” با اعلام اين خبر، افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان بابل عصر روز پنج شنبه 19 مردادماه سال جاري حين گشت زني در محور کوهستاني بخش”بندپي شرقي” منطقه ييلاقي شهرستان بابل به يک دستگاه سواري پرايد که کنار تير برق پارک بود، مظنون شدند.
وي تصريح کرد: ماموران در بررسي هاي اوليه و در بازرسي از خودرو مورد نظر موفق شدند، 70 متر سيم برق سرقتي کشف و راننده خودرو به نام “حجت ” را به اتهام سرقت سيم برق دستگير کنند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به تحقيقات ماموران پليس آگاهي از متهم به سرقت سيم برق، افزود: وي در تحقيقات انجام شده به بزه انتسابي طي چند ماه گذشته اقرار کرد و گفت، سيم هاي سرقتي را پس از انتقال به تهران در يک ضايعات فروشي فروخته است.
سردار مير فيضي افزود: متهم به 14 فقره سرقت و همچنين سرقت بيش از سه هزار و 100 متر سيم برق به ارزش تقريبي 9 ميليارد و 300 ميليون ريال اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه تلاش براي شناسايي و دستگيري ديگر عوامل اين سرقت در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار دارد، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با قرار مناسب روانه زندان شد.
سردار ميرفيضي با اشاره به راه اندازي مرکز تجميع خطوط پليس 110 در مرکز استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طريق شماره 110 به پلبس اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید