تراش و روکش مکانيزه آسفالت معابر اصلي منطقه 7

    کد خبر :77286

 

معاون فني و عمران منطقه 7 از اجراي طرح جهادي تراش و روکش مکانيزه آسفالت معابر اصلي اين منطقه به تناژ 7 هزار و 600 تن خبر داد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، محمدجواد خسروي با اعلام اين مطلب افزود: خيابان و مسيرهاي پر تردد از مهم ترين فضاهاي عمومي و اجتماعي هستند که امکان تعاملات اجتماعي، کار، تفريح، استراحت، تجمع و بازي را براي انسانها در شهر فراهم مي کند. از همين رو توجه به کيفيت پياده راه ها و سواره راهها و مناسب سازي آنها مي تواند در ارتقاء رضايتمندي شهروندان و استفاده کنندگان از اين گونه مسيرها تأثير گذار باشد.
وي ارتقاي کيفيت آسفالت معابر را يکي از عوامل بهبود زيرساخت هاي معابر شهري دانست و تصريح کرد: خيابان هاي سهروردي، مطهري، پليس، دبستان، دماوند، فتحنايي، بهار، شريعتي، سبلان، خواجه نصير طوسي و … از جمله معابري است که اين طرح در آن اجرا خواهد شد.
به گفته معاون شهردار منطقه 7 اين طرح به منظور فراهم نمودن شرايط مساعد در گذرگاه ها براي شهروندان و برطرف کردن نقائص و معايب عمراني معابر با تلاش شبانه روزي همکاران معاونت فني و عمران اجرا مي شود.
وي با اشاره به اينکه اجراي برنامه هاي عمراني وخدماتي اعم از روکش آسفالت، ترميم نوارهاي حفاري، رفع نقاط آبگير، مرمت پلهاي فلزي، هم سطح سازي دريچه ها و… از اولويت هاي اجرايي منطقه است، خاطرنشان کرد: تمام خيابان ها و محلات محدوده منطقه که نياز به ترميم و يا روکش آسفالت دارند، شناسايي و عمليات ترميم و روکش آسفالت در اين نقاط اجرا مي شود.
معاون فني و عمران منطقه 7 در پايان رضايتمندي شهروندان را سرمايه و تکيه گاهي براي شهرداري برشمرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداري بر اين است که در کوتاهترين بازده زماني با اتمام عمليات عمراني خشنودي همشهريان را فراهم کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید