بزرگراه هاي شمال شرق تهران با پخش بيش از8 هزار تن آسفالت بهسازي شد

    کد خبر :77261

 

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 4 از پخش آسفالت و لکه گيري معابر منطقه خبر داد وگفت : بزرگراه هاي پهنه شرقي منطقه با پخش 8530 تن آسفالت ، بهسازي و لکه گيري شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 مهدي وارسته با بيان اين خبر افزود: به منظور سهولت در تردد شهروندان از معابر بزرگراهي منطقه و همچنين افزايش ايمني خودروها و تسريع در عبور و مرور ، بهسازي و مرمت آسفالت و لکه گيري در معابر پهنه شرقي به مساحت 46400 متر مربع اجرايي شد.
وي ضمن اشاره به تراش و روکش آسفالت در بزرگراه شهيد باقري گفت: جنوب به شمال و شمال به جنوب حدفاصل چهارراه استقلال و بزرگراه شهيد باقري به مساحت 16900 متر مربع و با پخش 2250 تن آسفالت شد.
وارسته در ادامه افزود: همچنين با هدف کاهش تصادفات و افزايش ايمني در بزرگراه شهيد ياسيني جنوب به شمال و شمال به جنوب حدفاصل بزرگراه شهيد زين الدين و بزرگراه شهيد بابايي به مساحت 15000 متر مربع باپخش 4000 تن آسفالت دو لايه تراش و روکش شد.
معاون فني و عمران منطقه 4 افزود: در اين راستا 2280 تن آسفالت ،حد فاصل اتنهاي بزرگراه شهيد بابايي شرق به غرب تا ميدان دانشگاه امام حسين به مساحت 14500 متر مربع تراش و روکش آسفالت شد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: در ادامه اين اقدامات و به منظور ايمني در تردد شهروندان و کاهش تصادفات ، بزرگرا هاي منطقه در پايان شهريوره ماه سالجاري آسفالت و بهسازي مي شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید