هیوندای i10 N در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸
    کد خبر :609594

«هیوندای» هفته گذشته مدل جدید از هاچ بک i10 را رونمایی کرد. اکنون پس از معرفی نسخه معمولی، مدل قدرتمندتر “i10 N” نیز در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده است. پس از خودروهای i30، i30 فست بک و توسان، i10 چهارمین خودروی معرفی شده در سری Line N محسوب می شود.

در نمای جلویی خودرو، از سپر اسپرت و جلوپنجره جدید استفاده شده و رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، منحصر به تریم N هستند. چراغ های سه تکه LED در قسمت جلو نیز طراحی متفاوتی با مدل معمولی دارند. در بخش های مختلف بدنه و کابین خودرو از نشان N Line استفاده شده تا بیانگر خاص بودن هیوندای i10 N باشد.


در نمای عقب نیز دیفیوزر و پلیت محافظ جدید به کارگرفته شده است. شش انتخاب رنگ مختلف پیش روی خریداران است و امکان سفارش رنگ سقف متفاوت نیز وجود دارد. در قسمت داخلی، هیوندای از فرمان اسپرت با نشان N و دوخت قرمزرنگ استفاده کرده است.


این دوخت قرمزرنگ در پوشش دسته دنده نیز دیده می شود. پدال های آلومینیومی براق، خروجی های متفاوت سیستم تهویه هوا و صندلی های اسپرت با حمایت جانبی بیش تر، ظاهر کابین را تکمیل می کنند. زیر کاپوت خودرو، پیشرانه ۱.۲ لیتر ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۸۳ اسب بخار و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است.


خریدارانی که به دنبال قدرت بیش تر هستند، می توانند هیوندای i10 N را با پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربو با ۹۹ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور سفارش بدهند. عرضه هیوندای i10 N از ماه های آینده در اروپا آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید