سخنگوی ناجا خبر داد

تهیه اپلیکیشن های موبایلی از سوی ناجا برای زائران اربعین

    کد خبر :595207

سخنگوی ناجا گفت: معاونت اجتماعی موظف شد با تهیه اپلیکیشن های موبایلی نسبت به اطلاع رسانی همه جانبه به زوار مانند همراه داشتن گذرنامه معتبر و مدیریت زمان سفر اقدام کند.

سردار احمد نوریان سخنگوی ناجا در تشریح این خبر اظهار کرد: صبح امروز یازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا با حضور رئسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با موضوع برآورد وضعیت و بهبود روش ها و آمادگی های لازم جهت تامین نظم و امنیت عمومی مراسم و تسهیل تردد زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سال ۱۳۹۷ عنوان کرد که پیش بینی می شود استقبال زائران حسینی (ع) در سال جاری با توجه به حذف روادید و مناسب بودن شرایط جوی در آن تاریخ (مهر ماه) افزایش چشمگیری داشته باشد.

سخنگوی نیروی انتظامی عنوان کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد، فرماندهان و مدیران تمهیدات لازم برای استقبال از زائران را از اول محرم تا اربعین به عمل آورند بدین منظور هماهنگی با دستگاه ها و سازمان های مرتبط در فراهم سازی زیرساخت ها مانند سازمان راهداری، پایانه های کشور و استانداری ها ضروری است.

به گزارش مهر، سردار نوریان گفت: ضمنا معاونت اجتماعی موظف شد با تهیه اپلیکیشن های موبایلی نسبت به اطلاع رسانی همه جانبه به زوار مانند همراه داشتن گذرنامه معتبر و مدیریت زمان سفر در سه مقطع قبل، حین و بعد از آن با رویکرد آموزشی اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید