تقویت تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی موضوع مورد تاکید دولت ومجلس

  • سیاسی
  • یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۴
    کد خبر :581724

وزیر کشور با یادآوری مسئله امنیت داخلی، گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزارت کشور بر تقویت تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی تاکید دارند.

به گزارش بازتاب به نقل از خانه ملت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۶ مرداد ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دعوت از ما بر اساس برنامه گذشته جهت ارایه گزارش درباره امنیت کشور به کمیسیون انجام گرفت، پس از ارایه گزارش توصیه‌ها، نظرات و انتقادات نمایندگان را شنیدیم.

وزیر کشور یادآور شد: همکاری خوبی بین مجلس و وزارت کشور برقرار است؛ به نوعی که رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عضو شورای امنیت کشور است و به صورت مستمر در جریان سیاست‌گذاری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نمایندگان دغدغه‌های خود در خصوص “امنیت” در شرایط کنونی به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل را مطرح کردند، توصیه نمایندگان در ارتباط با مسائل امنیت مرزی است که با پایش، رصد و هوشیاری بالا در شرایط کنونی باید مرتفع شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: نمایندگان همچنین توصیه‌هایی در حوزه داخلی و تاثیر مسائل احتمالی اقتصادی با توجه به بیکاری و شرایط سخت معیشتی مطرح کردند. در ارتباط با بحث سرقت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی هم موضوعاتی مطرح شد که جانشین فرمانده نیروی انتظامی پاسخ دادند.

وزیر کشور تصریح کرد: کمیسیون و وزارت کشور به صورت مشترک نظر دارند که نیروی انتظامی از نظر تجهیزات و امکانات باید بیشتر تقویت شود زیرا بار بسیاری بر دوش نیروی انتظامی است. این همکاری در ارتقاء امنیت، تقویت امنیت و کاهش دغدغه و نگرانی مردم تاثیر خوبی خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید