فضای مجازی میدان‌ نبرد دشمنان علیه حجاب

    کد خبر :563476

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: دشمن در فضای مجازی نفوذ کرده است بطوریکه آرایش آن‌ها در این فضا یک آرایش جنگی است و یکی از میدان‌های نبرد دشمنان همین موضوع عفاف و حجاب است.

عفت دیابی  در خصوص فلسفه عفاف و حجاب گفت: رعایت عفاف و حجاب منجر به مصونیت زن در مقابل طمع ورزی هوس بازان و تامین سلامت روانی جامعه می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره بر سخن امام علی(ع) ادامه داد: زن به مثابه جواهری گرانبها نیمی از جامعه را تشکیل داده است و مسؤولیت مهم تربیت نسل های آینده را بر عهده دارد لذا دین مبین اسلام از طریق حجاب موجبات مصونیت آنان را فراهم کرده است.

وی افزود: کشور ما یک کشور اسلامی است؛ اما متاسفانه وضع حجاب مناسب و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره بر نقش مؤثر دستگاه‌های اجرایی در عفاف و حجاب ادامه داد: همکاری دستگاه های متولی در بهبود عفاف و حجاب بانوان می تواند به بهتر شدن این وضعیت کمک بسزایی کند.

دیابی یکی از عوامل مهم کم رنگ شدن عفاف و حجاب را فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی همواره در زمینه های مختلف اعم از عفاف و حجاب قربانی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی نفوذ کرده است بطوریکه آرایش آن‌ها در این فضا یک آرایش جنگی است و یکی از میدان‌های نبرد دشمنان همین موضوع عفاف و حجاب است.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: دشمن پس از تلاش‌های مداوم خود فهمید که برای نابودی غیرت دینی باید حجاب و عفاف یک جامعه ی اسلامی را هدف قرار دهد و با شبهه افکنی در مسأله حجاب و طرح موضوع اجباری و اختیاری و سیاسی کردن آن این اصل مسلم قرآنی را زیر سوال برده است.

وی بیان داشت: همه اقشار جامعه باید خود را در مقابل مسئله عفاف و حجاب مسؤول بدانند و همه ی ارگان‌ها به خصوص آموزش و پروش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: مشکل سیاست گذاران ما این است که گاها در پیش روی در خط فرهنگ ناب محمدی و اسلامی دچار لغزش می شوند و متاسفانه جوانان این مملکت با سیاست های دوگانه و چندگانه مواجه هستند.

دیابی با اشاره بر اهمیت تاثیر خانواده در جامعه گفت: خداوند در آیات و سوره های مختلف نقش خانواده را در تربیت فرزندان به طور صریح بیان کرده است، بنابراین نقش خانواده در ایمان و تربیت اسلامی فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید خود را مسؤول مستقیم تربیت فرزندان بدانند؛ گرچه نقش جامعه و محیط‌های آموزش غیرقابل اغماض است، اما فرزندان باید ابتدا در خانواده راه درست درست و مستقیم را پیدا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید