رونمایی پویش عروسی خوبان ویژه زوج های مناطق سیل زده

    کد خبر :550808

با حضور مدیرعامل بنیاد برکت امام رضا (ع) و جمعی از فعالان حوزه رسانه، پویش عروسی خوبان با هدف تامین جهیزیه برای ۸۸۸ زوج در مناطق سیل زده، رونمایی شد.

محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت در آئین رونمایی از این پویش گفت: بنیاد کرامت چند مأموریت اصلی و تعریف شده دارد؛ در حوزه‌های کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و… و. این موارد، موضوعات مرتبط با خدمات اجتماعی است که بنیاد در آن‌ها فعال است.

منصوری ادامه داد: یکی از کارکردهای اصلی بنیاد کرامت، کمک به زوج‌های جوان محروم، جهت تسهیل شرایط ازدواج، تشکیل خانواده، تأمین مسکن و… است. امروز هم به برکت امام هشتم، کمپین عروسی خوبان رونمایی شد و این نشست با اهالی رسانه و فرهنگ، به منظور هماهنگ کردن و استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف برای ایجاد فضای گفتمانی و به کار گیری مشارکت عمومی مردم است و مخاطب اصلی ما را ۸۸۸ زوج جوان محروم در مناطق سیل زده تشکیل می‌دهند که قرار است به آنها در زمینه تهیه جهیزیه کمک مالی شود.

منصوری افزود: در واقع امسال تصمیم گرفتیم با مدد از حضرت امام رضا (ع) و با کمک مردم به ۸۸۸ زوج که در آستانه ازدواج در مناطق سیل زده هستند و مشکل جهیزیه دارند، کمک مالی کنیم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به نقش مردم در این پویش ادامه داد: حضور در این پویش واقعاً چیزی کم از خادم معنوی شدن برای آستان قدس ندارد، صفر تا صد فرآیند کمک رسانی در این پویش هم به صورت مردمی اجرا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید