تخفیفات ۵ تا ۵۰ درصدی شهروند برای ماه رمضان

    کد خبر :532016

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر آمادگی شرکت شهروند برای تأمین اقلام پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از تخفیفات پنج تا ۵۰ درصدی برای کالاهای پر مصرف این ماه در جشنواره شرکت شهروند خبر داد.

سریع‌القلم در نشست خبری امروز شنبه در تشریح تمهیدات شرکت شهروند ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: به تمامی همکاران‌مان تاکید کرده‌ایم که برای ایام ماه مبارک رمضان خرید قطعی داشته باشند که این خرید قطعی بیشتر برای اقلام پر مصرف ویژه این ماه خواهد بود. تلاش کرده‌ایم با تعامل با تأمین کنندگان بتوانیم قیمت‌ها را در تعادل بیشتری عرضه کنیم و در حقیقت افزایش قیمت‌ها را به تعویق بیندازیم چرا که در تمامی گروه‌های کالایی افزایش قیمت داشته‌ایم اما این افزایش قیمت پشت سد بازرگانی ما متوقف مانده است.

وی افزود: پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، بهاران و بهروز و شهر ری در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت و در جشنواره فروش فوق‌العاده این ماه با تعامل شهروند با ۱۰۰۰ شرکت تأمین کننده کالا تخفیفاتی بین پنج تا ۵۰ درصد بر روی اقلام مختلف به شهروندان ارائه می‌شود. در حقیقت شرکت شهروند برای تنظیم قیمت‌ها در بازار در این ایام از دپوی استراتژیک خود استفاده خواهد کرد که قطعاً این روش تأثیر بسیاری در تنظیم بازار خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه ویژه افطار برای مشتریانی که در هنگام افطار در شرکت شهروند حضور دارند اجرایی خواهد شد و شهروند با نمایشگاه قرآن در این ایام که با همکاری وزارت ارشاد برگزار می‌شود میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهروند در تشریح نحوه عرضه گوشت قرمز در فروشگاه شهروند گفت: گوشت قرمز در حال حاضر به دو شکل با ارز نیمایی و آزاد عرضه می‌شود. گوشتی که با ارز نیمایی در شرکت شهروند عرضه می‌شود گوساله و گوسفندی است و گوشتی هم که به صورت آزاد عرضه می‌شود گوشت داخلی است و نرخ گذاری آن نیز توسط انجمن پروتئین انجام می‌شود. روزانه در فروشگاه شهروند ۱۴ تا ۲۰ تن گوشت به فروش می‌رسد.

وی در خصوص توسعه فروشگاه‌های شهروند در تهران و سایر کلانشهرها نیز گفت: در سال جاری در دو منطقه ۱۴ و ۷ یعنی خیابان نبرد جنوبی و ضلع جنوبی اراضی عباس آباد فروشگاه‌هایی با استانداردهای شرکت شهروند که دارای پارکینگ و سایر خدمات هستند احداث خواهند شد. همچنین دو فروشگاه نیز در منطقه ۱ و اولین فروشگاه خارج از استان تهران در استان البرز در حال تجهیز است که قطعاً در سال جاری افتتاح خواهد شد.

سریع‌القلم افزود: احداث فروشگاه شهروند از شهرهای اصفهان، تبریز و شیراز قطعی شده و در شهر مشهد و چند کلانشهر دیگر نیز مراحل مقدماتی احداث فروشگاه شهروند آغاز شده است. در حقیقت تلاش خواهیم کرد شهروند را به عنوان برند فروشگاهی شهرداری‌ها معرفی کنیم.

وی ادامه داد: فروشگاه دیگری در تهران واقع در منطقه ۲۲ در حال ساخت ساختمان است که این فروشگاه مساحتی معادل ۱۵ هزار متر دارد که امیدواریم ظرف چهار تا پنج ماه آینده کار ساختمانی آن به اتمام برسد و در پایان سال جاری آن را افتتاح کنیم.

وی تاکید کرد: قطعاً احداث شعبه فروشگاه شهروند در مراکز استان‌ها برای ما اولویت دارد هر چند که تقاضاهای زیادی برای احداث شهروند در شهرهای مختلف از سوی شهرداری‌ها وجود دارد. در حال حاضر در تهران ۷۰ هزار متر مربع فضای فروشگاهی داریم که باید تا ابتدای سال ۱۴۰۰ آن را به ۱۰۰ هزار متر مربع افزایش دهیم.

سریع‌القلم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶ سه برابر افزایش درآمدی عاید شرکت شهروند شده، افزود: در سال ۹۷ تحقق بودجه ۱۱۱.۵ درصدی را داشته‌ایم که در بخش‌های مختلف فروش شرکت شهروند بیشترین فروش با ۴۵ درصد برای خوار و بار، ۳۶.۳ درصد پروتئینی، ۳ درصد اقلام تازه همانند میوه و سبزی، ۱۲.۱ درصد لوازم منزل و ۳.۷ درصد پوشاک بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته از فروردین تا اسفند ماه مجموعاً ۱۵۰ میلیارد تومان تخفیف به مشتریان داده‌ایم. ما توانسته‌ایم به شدت هزینه‌ها را کاهش دهیم و در حقیقت هزینه‌ها را کاهش دهیم و مدیریت بهینه در هزینه‌ها را محقق کنیم. این در حالیست که پرداخت حقوق مستمر به کارمندان، اهدا بسته‌های حمایتی و پرداخت غیر مستمر به آنها در سال گذشته انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه رشد قابل توجهی در تعداد فاکتورهای صادر شده در سال گذشته وجود داشته افزود: ما در سرانه خرید شهروندان نیز رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و این بدین معناست که شهروندان اعتمادشان به شرکت شهروند افزایش پیدا کرده است. شعار ما در سال جاری حمایت از تولید کننده و عرضه کالای ارزان قیمت و با کیفیت مناسب به مصرف کننده است.

وی افزود: در ترکیب بندی نیروهای شرکت شهروند در حال حاضر ۶۰ درصد نیروهای ما را بانوان و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. دبیرخانه حمایت از کالای ایرانی در شرکت شهروند فعالیت خود را ادامه می‌دهد به شکلی که در سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ قلم کالای ایرانی جایگزین کالاهای خارجی شد و این روند قطعاً ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، سریع‌القلم در خصوص بخش فروش مجازی شرکت شهروند نیز از افتتاح انبار مرکزی این بخش ظرف یک ماه و نیم آینده با ۶۰۰۰ قلم کالای پر مصرف بر اساس خواست مشتریان خبر داد و افزود: اکثر این کالاها مربوط به بخش سوپرمارکتی است و امیدواریم که امسال با راه اندازی این انبار شاهد توسعه بیشتر بخش فروش مجازی شرکت شهروند باشیم.

وی تاکید کرد: ما برای تنظیم بازار برخی کالاها را از ماه‌های قبل خریداری کردیم و در حال حاضر با همان قیمت خریداری شده عرضه می‌کنیم لذا بعضاً حتی قیمت‌های ما از تولید کنندگان نیز پایین‌تر است و این کار تنها با هدف تنظیم بازار انجام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید