آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح متوقف نمی‌شود

    کد خبر :51797

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی و ارتقاء مهارت ها در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشور هستند، بنابراین نیروهای مسلح همواره باید چند گام از دشمنان جلوتر باشد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، امیر “سید عبدالرحیم موسوی” در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق حضور در جمع عزیزان یگان ویژه را باردیگر نصیبم کرد، الحمدالله یگان ویژه؛ یگانی جوان،انقلابی،ولایی، متخصص، منضبط ، با روحیه رزمی و مهارت های بالا، هدفمند و پا در رکاب، آماده اجرای ماموریت ها است.

وی بیان کرد: تجهیزات فعلی و موجود در یگان ویژه برای ماموریت های پیش رو، “مثال زدنی” است اما نیروی انتظامی و این یگان نباید در این سطح متوقف شود و باید روز به روز در صدد به روز کردن تجهیزات باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: آمادگی و مهارت در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشورهستند، بنابراین نیروهای مسلح همواره باید هوشیارانه چند گام از دشمنان جلوتر باشند.

وی گفت: همواره تلاش و رویکرد نیروهای مسلح حفاظت و صیانت از امنیت مثال زدنی کشور است و امنیت مطلوب در منطقه پر آشوب را مرهون لطف الهی و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هستیم، باید قدردان این نعمت و سرمایه بزرگ باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید