پیش نمایش های جدید BYD زمینه ساز معرفی یک شاسی بلند جدید

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :500319

با انتشار چندین تصویر پیش نمایش در روزهای گذشته، شرکت خودروسازی BYD خود را برای معرفی یک خودروی شاسی بلند جدید با کد موقت SA2 آماده می کند.

روز گذشته منابع خبری با انتشار چند تصویر پیش نمایش که آن را منتسب به شرکت خودروسازی BYD می دانند، اعلام کرده اند که این خودروساز بزرگ چینی در حال تدارک مقدمات لازم برای معرفی یک خودروی شاسی بلند جدید است که با کد SA2 شناخته خواهد شد و این انتظار وجود دارد که بعد از معرفی رسمی و با نهایی شدن تولید اتومبیل، نام اختصاصی متفاوتی برای آن انتخاب شود.

باتوجه به تصاویر، خودروی شاسی بلند جدید BYD از زبان طراحی جدید این شرکت یعنی “دراگون فیس Dragon Face” استفاده کرده و از لامپ‌های پیشرفته کاملا LED در داخل قابی جذاب استفاده خواهد کرد که قسمت بالای آن یک نوار LED روشنایی جا خوش کرده است. فرم کلی بدنه این منظور را می رساند که شرکت خودروسازی BYD یک محصول جذاب اسپرت و پیشرفته آماده کرده است و ابعاد بزرگ آن می‌تواند دریافت کننده 3 ردیف صندلی و پشتیبانی از حمل 7 سرنشین باشد، اما بعید می دانیم که شرکت خودروسازی BYD درون کابین آن 3 ردیف صندلی نصب کند و بیشتر به دنبال حداکثر فضای کابین برای تبدیل کردن این خودرو به یک شاسی بلند لوکس است.

همانطور که انتظار می رفت، هیچگونه اطلاعات دقیقی از این خودروی شاسی بلند در دسترس نیست، اما به طور کلی این خودرو شباهت بسیار زیادی به خودروی کانسپت Dynasty دارد و این انتظار وجود دارد که انتشار تصاویر جدید این خودرو در قالب پیش نمایش، خبرهای خوبی از نهایی سازی و تایید تولید این شاسی بلند جذاب BYD می دهد.

بویژه اینکه خودروی شاسی بلند کانسپت Dynasty در قالب یک خودروی تمام الکتریکی معرفی شد و حالا باید منتظر BYD باشیم که آیا شاسی بلند جدید خود را با سیستم محرک کاملا الکتریکی معرفی خواهد کرد یا اینکه در کنار آن سیستم های محرک ترکیبی هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید