امین زاده: رئیس جمهور چینش کابینه را شروع کرده است

    کد خبر :49322

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی در مورد ترکیب دولت دوازدهم گفت: لیست های مختلفی به رئیس جمهور ارائه شده و چند روز است که ایشان شروع کرده اند و چینش را انجام می دهند.

الهام امین زاده در مورد تغییرات کابینه دوازدهم نسبت به کابینه یازدهم اظهار داشت: خود رئیس جمهور در این زمینه تصمیم می گیرند. لیست های مختلفی به ایشان ارائه شده و چند روز است که ایشان شروع کردند و چینش را انجام می دهند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی تصریح کرد: قرار است که کابینه دوازدهم جوان تر و کارآمدتر باشد ولی من فکر می کنم آقای رئیس جمهور حتما اصول فراجناحی را رعایت می کنند و از جناح های مختلف کسانی که کارآمد و شایسته تر هستند را برای دولت دوازدهم انتخاب می کنند.

وی در مورد اولویت های دولت دوازدهم گفت: چون من در حوزه حقوق شهروندی هستم به نظر من آسیب های اجتماعی و اقتصاد در اولویت قرار دارد. اگر اقتصاد و آسیب های اجتماعی حل شود خیلی از معضلات ما حل می شود.

امین زاده در واکنش به گمانه زنی های حضور خود در هیأت وزیران دولت دوازدهم بیان کرد: گمانه زنی و پیشنهادهای مستقیم و غیر مستقیم برای جاهای مختلفی مطرح است ولی هنوز قطعی نشده است.

منبع:جماران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید