ثبت‌نام کره‌ای‌ها در مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در کیش

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸
    کد خبر :482333

تیم تکواندو کره‌جنوبی نیز در دو بخش پسران و دختران در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در کیش حضور خواهد داشت.

در ادامه ثبت‌نام تیم‌ها و بازیکنان مختلف برای حضور در سومین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، کره‌جنوبی نیز برای حضور در این رویداد در دو بخش پسران و دختران در مسابقات ثبت نام کرده است.

کره‌ای در حالی در این مسابقات حضور خواهند داشت که در بخش مردان، «سئوک بائه کیم» و « دونگ یون شین» به ترتیب نفرات هشتم و سی و دوم وزن 68- کیلوگرم رنکینگ جهانی و «هون کیم» نفر دهم رنکینگ وزن 80- کیلوگرم از مهمترین اعضای این تیم هستند. در بخش دختران نیز «جائه یونگ سیم» و «مین آه ها» به ترتیب نفرات پنجم و هشتم رنکینگ وزن 49- کیلوگرم و «جان دی کیم» نفر هفتم رنکینگ وزن 67- کیلوگرم در مسابقات حضور خواهند داشت.

به گزارش تسنیم ،پیش از کره‌جنوبی نیز بازیکنانی از کشورهای عراق، قزاقستان، لبنان، اوکراین، گرجستان، روسیه، آذربایجان، آمریکا، چین و لهستان در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند.

سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز 9 اسفندماه در در مجموعه ورزشی “المپیک” جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید