علمای بحرین: آزادی آخرین نفس هایش را در بحرین می کشد

    کد خبر :480136
علمای بحرین

علمای بحرین در واکنش به بازداشت سید مجید المشعل رئیس مجلس علمای شیعیان این کشور تنها ۲ روز پس از آزادی از زندان اعلام کردند که آزادی آخرین نفس هایش را در بحرین می کشد.

به گزارش مهر، علمای بحرین در واکنش به بازداشت سید مجید المشعل رییس مجلس علمای شیعیان این کشور تنها ۲ روز پس از آزادی از زندان، بازداشت شیخ فاضل رحمه و همچنین احضار علامه الربیعی از برجسته ترین علمای بحرین بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه ضمن محکوم نمودن احضار علامه الربیعی آمده است احضار ایشان که از بزرگترین شخصیتهای دینی و علمایی بحرین است دست درازی به کرامت کل شیعیان محسوب شده و تحقیر دین و جایگاه آن است، اینگونه اهانت ها ، سیاست های آزار و اذیت سازمان یافته شیعیان باید فورا در بحرین متوقف شود که این فشارها مردم را به مرحله انفجار خواهند رساند.

علمای بحرین همچنین در خصوص احضار و بازداشت مجدد سید مجید المشعل رییس مجلس علمای شیعیان بحرین آورده اند ما احضار مجدد المشعل تنها ۲ روز پس از آزادی از زندان و منع ایشان از حق طبیعی شان برای استقبال از مردمی که برای خوشامدگویی به دیدارشان آمده بودند را محکوم می کنیم. این حرکت سرکوب سیاسی و خفقان آزادی هایی است که نفس های آخرش را می کشد.

این بیانیه همچنین بازداشت و جسارت به شیخ فاضل علی رحمه از دیگر علمای بحرین را نیز محکوم کرده است.

علما در پایان این بیانیه متذکر شده اند که سخن تمام علمای بحرین را تکرار می کنیم که علما به حول و قوه الهی تا ابد یار مظلوم و دشمن ظالم باقی خواهند ماند که این عهدی است که خداوند متعال بر گردن آنها گذارده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید