ترامپ از خر شیطان پایین نیامد

    کد خبر :477576
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ابراز تردید در خصوص دستیابی کنگره به توافق تامین بودجه ساخت دیوار مرزی اعلام کرد تعطیلی مجدد دولت قطعا یکی از گزینه‌های او خواهد بود.

به گزارش افکارنیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با نشریه وال استریت ژورنال اعلام کرد تردید دارد که کنگره بتواند به توافقی در خصوص تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک دست یابد و مدعی شد در پایان مهلت سه هفته‌ای، تعطیلی مجدد دولت قطعا یکی از گزینه‌های او خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا در خصوص اینکه گروه ۱۷ نفره قانونگذاران این کشور بتوانند به توافقی درباره دیوار مرزی دست یابند، ابراز تردید کرد. ترامپ به وال استریت ژورنال گفت: شخصا فکر می‌کنم که احتمال رسیدن به توافق کمتر از ۵۰ درصد است.

ترامپ تنها چند روز پس از آنکه او با پایان دادن به تعطیلی ۳۵ روزه دولت که طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا بود، موافقت کرد، در مصاحبه با وال استریت ژورنال تاکید کرد تعطیلی مجدد دولت قطعا یک گزینه خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: در صورتیکه کنگره نتواند طی هفته‌های آینده بر سر تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک به توافق برسد، از قدرت خود برای اعلام حالت فوق‌العاده در این کشور استفاده خواهد کرد.

دونالد ترامپ روز جمعه پس از ۳۵ روز تعطیلی، با بازگشایی موقت دولت تا ۱۵ فوریه موافقت کرد. قرار شد در این مدت، مذاکراتی به منظور دستیابی به توافق در خصوص تامین بودجه دیوار مرزی مکزیک، موضوع اصلی که باعث تعطیلی بیش از یک ماهه دولت شد، صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید