سعی کردیم دل‌های افراد را به هم نزدیک کنیم

کارگردان برنامه «پیاده آمده‌ایم» شبکه یک بیان کرد که در این برنامه برای اولین بار یک تیم فنی عراقی هر روز به عوامل برنامه که در عراق بوده اند، کمک کرده است.

هادی نعمت اللهی کارگردان برنامه تلویزیونی «پیاده آمده‌ایم»  با اشاره به استقبال مخاطبان از طرح سلام نیابتی و مشارکت بیش از نیم میلیون نفری در این طرح گفت: ایده «سلام نیابتی» که برای اولین بار در رسانه ملی با برنامه «پیاده آمده‌ایم» اتفاق افتاد از جایی شکل گرفت که تصمیم گرفته شد در زیارتی که عوامل تولید هر هفته انجام می‌دهند مردم هم سهیم شوند.

وی افزود: دلیل دیگر اینکه سلام نیابتی را در برنامه گنجاندیم این بود که مردم به کسانی که برایشان اهمیت دارند و به آنها فکر می‌کنند و به نیابت از افرادی که برایشان اهمیت دارد سلام بفرستند و به نظرم نتیجه این سلام دادن ها این بود که اینکه اعضای یک خانواده (که مخاطبان ما هم هستند) به همدیگر فکر می کنند و بیشتر به هم نزدیک شده اند.

این کارگردان تلویزیونی بیان کرد: از زمان آغاز پخش سری دوم «پیاده آمده‌ایم» در اواخر بهمن ماه سال گذشته تا هفته گذشته که یازدهمین برنامه فصل دوم روی آنتن رفت بیش از نیم میلیون مخاطب در طرح «سلام نیابتی» شرکت کردند.

وی همچنین درباره زمان پخش برنامه و اینکه چرا ۱۲ شب برای سری دوم انتخاب شد، گفت: سری اول برنامه که به مناسبت اربعین، سال ۹۵ از شبکه سه روی آنتن رفت با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ پخش شد اما برای فصل دوم شبکه یک انتخاب شد چراکه کنداکتور شبکه یک به گونه‌ای بود که می‌توانستیم حدود ساعت ۲۴ برنامه را روی آنتن ببریم. از طرف دیگر شب‌های جمعه شب زیارتی اباعبدالله است و تلاش کردیم در این شب ها با بیان حرف‌های جدی از زبان سه کارشناس برجسته برنامه حجج اسلام محمدرضا زائری، شهاب مرادی و علی سرلک به نوعی زیر سایه توجه حضرت، گرهی از مشکلات خانواده‌ها باز شود.

کارگردان برنامه «پیاده آمده‌ایم» همچنین در مورد پخش تصاویری متفاوت از بین‌الحرمین نیز عنوان کرد: ما تلاش می کنیم از زاویه کمتر دیده شده ای حرم مطهر امام حسین (ع) و یا بین الحرمین را به نمایش بگذاریم و چون لازمه آن این است که هماهنگی‌های ویژه و بعضا امنیتی صورت بگیرد کار بسیار سختی است. خدا را شکر با استقبال بسیار خوبی چه از جانب کسانی که به کربلا مشرف شده اند و چه آنهایی که مشرف نشده اند روبه رو شدیم و هر هفته پیام های بسیار زیادی نسبت به این موضوع دریافت می کنیم که برای ما بسیار خوشایند است.

وی تاکید کرد: برنامه ما با ۵ دوربین پخش می شود و و هر کدام از دوربین‌ها در زاویه خاصی قرار گرفته است و ما دائما در تلاش هستیم به زوایای جدیدی از تصاویر حرم امام حسین(ع) و بین الحرمین برسیم.

نعمت‌اللهی با اشاره به اتفاق فنی که برای نخستین بار به واسطه «پیاده آمده‌ایم» در رسانه ملی رخ داده است، بیان کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی تیم مهندسی ایرانی و عراقی در پخش همکاری دارند و تاکنون این موضوع در هیچ برنامه دیگری تجربه نشده بود. هر هفته مهندسان فنی عراقی به تیم تولید ما اضافه می‌شوند و کمک می‌کنند تا تصویری در خور شان امام حسین(ع) و مخاطبان رسانه ملی روی آنتن برود.

وی در پایان تصریح کرد: رسیدن به یک ادبیات مشترک که هم هنری و هم فنی باشد کار سختی در تولید این برنامه بود که ما توانستیم آن را انجام بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید