سالک: هدف خاتم اردکان در لهستان، کسب بهترین نتایج ممکن است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۹:۲۰
    کد خبر :426824

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در شب پرواز، ۳ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ولی با این حال برای کسب بهترین نتایج با شرایط موجود در لهستان حاضر هستیم.

محمدرضا سالک اردکانی، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در آستانه نخستین بازی این تیم مقابل ترنتینو ایتالیا در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان که در لهستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ما از حضور در لهستان و شرکت در چنین تورنمنتی بسیار خوشحال هستیم. حضور در جام باشگاه‌های جهان برای ما اهمیت زیادی دارد چون برای نخستین بار در این تورنمنت شرکت می‌کنیم.

سالک ادامه داد: ما می‌دانیم که والیبال، محبوب‌ترین ورزش لهستانی‌هاست و به همین خاطر به مردم مردم لهستان تبریک می‌گویم که این‌قدر به والیبال علاقه دارند.

به گزارش تسنیم ،سرمربی خاتم گفت: هدف ما این است که بهترین نتایج ممکن را بگیریم. متاسفانه ما درست در شب پرواز، 3 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ولی با این حال برای کسب بهترین نتایج با شرایط موجود در لهستان حاضر هستیم.

تیم والیبال خاتم اردکان در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان از ساعت 20 امروز به مصاف ترنتینو ایتالیا می‌رود. سادا کروزیرو برزیل و آسکو رزوویا لهستان، دیگر حریفان خاتم ارکان هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید