فولکس ‌واگن تیگوان آفرود معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :407447

فولکس‌واگن با معرفی نسخه‌ی جدید آفرود تعداد اعضای خانواده‌ی تیگوان را گسترش داده است. این خودروی جدید در نمایشگاه خودروی مسکو معرفی شده است.

تیگوان آفرود جدید به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک 4Motion این برند سود می‌برد. این سیستم دارای کنترل فعال و سه حالت رانندگی جاده‌ای، آفرود و برف می‌باشد.

بسته به حالت انتخابی، سیستم‌های رانندگی و کمک‌راننده تنظیم می‌شوند. این امر به خودرو کمک می‌کند تا در سطوح موردنظر عملکرد بهتری داشته باشد و با افزایش کشش، خروج از شرایط بد و لغزنده تضمین شود.

فولکس‌واگن می‌گوید با نصب سپرهای جدید زاویه‌ی رمپ تیگوان آفرود را به 24 درجه رسانده است. همچنین نشان ویژه‌ی آفرود هم روی این خودرو خودنمایی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تیگوان آفرود می‌توان به پوشش پیشرانه یکپارچه، نوارهای کرومی مشکی، ریل‌های سقف و پوشش آینه‌های تیره و همچنین 6 رنگ متفاوت بدنه با نام‌های آبی آتلانتیک، خاکستری ایندیوم، سفید اوریکس، خاکستری پیور، سفید پیور و نقره‌ای تنگستن اشاره کرد. این شاسی‌بلند همچنین با بدنه‌ای دو رنگ هم در دسترس است که طی آن پوشش مشکی سقف با پکیج آفرود پلاس سفارشی همراه می‌شود.

رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند اما خریداران می‌توانند رینگ‌های 19 و 20 اینچی را هم سفارش دهند.

داخل کابین این خودروی جدید پوشش سقف مشکی، صندلی‌های راحت‌تر، فرمان چندکاره و دسته‌دنده‌ی چرمی، تریم آلومینیوم، پدال‌های فولادی و کف‌پوش‌های لاستیکی بکار رفته است.

سیستم نوری فعال، دستیار نوری دینامیک و… به‌صورت استاندارد در تیگوان آفرود وجود دارند درحالی‌که سیستم ناوبری دیسکاور پرو، پشت آمپرهای دیجیتالی، دستیار تریلر و کروز کنترل تطبیقی را می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتر سفارش داد.

فولکس‌واگن تیگوان آفرود در آلمان با پیشرانه‌های متنوعی عرضه می‌شود. مدل TDI با قدرت 150 اسب بخار به یک گیربکس 7 سرعته DSG متصل است. تمامی نسخه‌ها به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس DSG عرضه می‌شوند و قیمت مدل پایه نیز از 40925 یورو آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید