مرادمند: فقط وعده‌های تکراری شنیده‌ایم/ اعتصاب و اعتراض هم فایده‌ای ندارد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
    کد خبر :396301

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی شد، طی هفته‌های اخیر تنها از مسئولان این باشگاه وعده‌های تکراری شنیده‌اند.

محمدحسین مرادمند در مورد برتری تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر گفت: ما یک هفته قبل در جام حذفی با فولاد بازی کرده بودیم و انجام بازی تکراری باعث شد تا کار هر دو تیم سخت‌تر شود، چون ما و فولاد شناخت زیادی از هم داشتیم. با این حال بچه‌های ما غیرت کردند و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. خوشحالم که سه امتیازی مهم گرفتیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پدیده می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد؟»، تأکید کرد: ما با این کیفیت فنی مدعی قهرمانی هستیم، ولی برای قهرمان شدن فقط مسائل فنی کافی نیست. تیم ما از لحاظ مسائل مالی، مدیریتی و … مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. پدیده نیاز به یک پشتیبانی قوی دارد، ولی متأسفانه تا الان مشکلات برطرف نشده است. ما تا الان فقط وعده‌های تکراری شنیده‌ایم و چیزی هم تغییر نکرده است.

به گزارش تسنیم ،مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که الان مشکلات بازیکنان پدیده برطرف شود تا تیم شایسته ما به‌هم نریزد. ما تا الان نتایج خوبی گرفته‌ایم و با مشکلات هم کنار آمده‌ایم، البته مجبوریم که کنار بیاییم. الان اعتصاب و اعتراض هم فایده ندارد و ما به خاطر خودمان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. امیدوارم که مشکلات مالی هر چه زودتر برطرف شود. البته باشگاه قول داده است که به‌زودی مشکلات را برطرف کند و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید