مرسدس AMG GT S به زیر تیغ فوستلا رفت!

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :392408

مرسدس بنز AMG GT S که همیشه به عنوان یکی از بهترینهای شرکت سازنده خود وهمچنین یکی از بهترین‌های صنعت خودروسازی شناخته می‌شود، این بار به صورت ویژه توسط فوستلا (Fostla) تقویت شده است.

مرسدس بنز AMG GT S به عنوان یک خودروی سوپراسپرت شناخته می‌شود و در حالت عادی نیروی بسیار زیادی در اختیار کاربران خود قرار داده و می‌تواند شتاب مطلوب و سرعت بالایی داشته باشد، اما گویا چهره اتومبیل باب میل “فوستلا” نبوده است و به همین منظور، شرکت تیونینگ ” فوستلا” به طور مستقل دست بکار شده و پروژه جدید خود را مرسدس بنز AMG GT S انتخاب کرده است، هرچند در مدل‌های استاندارد نسخه AMG GT R قوی‌ترین عضو خانواده به شمار می‌رود، اما شرکت تیونینگ “فوستلا” ترجیح داده است تا نسخه AMG GT S را برای پروژه جدید خود انتخاب کند.


در این پروژه، شرکت تیونینگ فوستلا هم به موتور اتومبیل نیروی بیشتری داده است و هم چهره آن را تغییر داده است. در طراحی ظاهری اتومبیل همانطور که در تصاویر شاهد هستید، مجموعه سپر اتومبیل چه در قسمت جلو و چه در قسمت عقب تقویت شده و همچنین برای پوشش بهتر رینگ‌های 20 اینچی اتومبیل، از قاب‌های اضافی بر روی گلگیر جلو و عقب استفاده شده و همین موضوع باعث شده است تا شاهد یک بدنه عضلانی و جذاب‌تر برای مرسدس بنز AMG GT S باشیم.


همانطور که گفتیم، پیشرانه محرک اتومبیل تقویت شده است و حالا از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر اتومبیل می‌توان خروجی قدرت 650 اسب بخاری استخراج کرد که دلیل اصلی این نیرو بزرگ می‌تواند بروزرسانی اطلاعات ECU، استفاده از توربوشارژرهای بزرگ تر و همچنین تقویت قسمت های دیگر پیشرانه اتومبیل باشد که در کنار آن، خروجی گشتاور 800 نیوتن متری هم بدست آمده است. این درحالیست که مدل های استاندرد مرسدس بنز AMG GT S می توانند نیروی 510 اسب بخاری در اختیار کاربران خود قرار دهند.


با 150 اسب بخاری نیروی بیشتر، شتاب گیری صفر تاصد اتومبیل 0.8 ثانیه بهبود پیدا کرده و حالا بجای 3.8 ثانیه، به عدد قابل توجه 3 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید