فشار به هیئت مدیره سایپا برای تغییر مدیرعامل؟!

    کد خبر :387292

شنیده ها حاکیست وزارت صنعت با فراخوان اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا، دستور تشکیل فوری جلسه هیئت مدیره و انتخاب “س” به جای جهرودی به عنوان مدیرعامل را داده است .

به گزارش بازتاب، این درحالیست که رفتن شریعتمداری از وزارت صمت قطعی شده است و به احتمال قوی شخص دیگری سکان وزارت صمت را بر عهده خواهد گرفت.

گفته می شود گزینه پیشنهادی وزارت صمت پیش از این مدیرعامل یکی از شرکت های خودروسازی بوده و مورد حمایت یکی از شرکت های بزرگ قطعه سازی کشورکه سودای انحصار در سر دارد و از بدهکاران اصلی بانکی است .

این گزینه در اسفند ماه سال ۹۴ نیز به عنوان گزینه مدیرعاملی سایپا معرفی شده بود ولی نتوانست سکان این گروه خودروسازی را به دست بگیرد و اکنون مجددا نام وی به عنوان گزینه مورد حمایت سیاسیون بر سر زبانها افتاده است.

آنگونه که از شواهد امر پیداست چنانچه “س” موفق شود با فشار سیاسیون سکان گروه سایپا را بدست بگیرد با ارتباط نزدیکی که با یک شرکت بزرگ قطعه سازی دارد مافیا و انحصار در گروه سایپا شکل خواهد گرفت و مطمئنا نه تنها مشکل این گروه حل نخواهد شد بلکه موجب خواهد شد دومین خودروساز بزرگ کشور که در سالهای اخیر ضربه های بسیاری را از سیاسی کاریها خورده است بر حاشیه هایش افزوده شود .

5
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امیرامیری گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۱

    خداییش خوب کارکرد . با وجود تحریم ها تولید نسبتا به راه بود. اکورد و بن پیمانکاران رو مثل سایپاییی ها کرده بود. ی جورایی فرشته پیمانکاران بود.فقط ی چند جا اشتباه کرد و پست های مهم رو به افراد نالایق داد.

  2. رضا mn گفت:
    موافقم ۲

    به عنوان یه جوون از این انتصاب های سیاسی متنفرم نمی دونم این مسیولین پس کی می خوان سر عقل بیان!
    بابا کجای دنیا اینطوره که انتخاب مدیر یه خودرو ساز سیاسی باشه ؟؟!
    به قول گلزار چتونه شما ؟ چهل سال گذشت … سرتون رو از زیر برف بیارین بیرون

  3. عوام گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    حکایت این روزهای خودرو سازی مملکت ما : نه خود خوری نه کس دهی گنده کنی به سگ دهی

  4. ناشناس گفت:
    مخالفم ۱

    ببخشید چقدر شما ادم کوتاه بین و کوتاه فکری هستین. جهرودی زرنگ الان ۱۱ ماه مدیرعامله . پس چرا تو این یک ماه که میخواد بره داره به پیمانکارا آکورد مثل خود ساپایی ها میده .!! …خودت که میدونی چه خبره

  5. منصور گفت:

    ای بابا شما خیلی عقبین

دیدگاهتان را بنویسید