رییس پلیس راهور ناجا خبر داد

فردا؛ پایان طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها

    کد خبر :373822

رئیس پلیس راهور ناجار از پایان طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها همزمان با پایان تابستان خبر داد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان پایان طرح تابستانی پلیس در جاده‌های کشور اظهار کرد: امسال طرح تابستانی همزمان با پایان تابستان یعنی ۳۱ شهریورماه به پایان می‌رسد. البته با توجه به اینکه ممکن است تا یکی دو روز پس از پایان تابستان نیز بازگشت از سفرها ادامه داشته باشد، همکاران من آمادگی خود را حفظ کرده و در صحنه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به پایان تابستان افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تابستان هستیم، درخواست من از مسافران این است که از عجله و شتاب در بازگشت از سفر پرهیز کنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی، حتما حداقل یک ربع توقف در حاشیه امن جاده داشته باشند و سپس ادامه مسیر بدهند.

مهری با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز جزو بیشترین علل وقوع تصادفات رانندگی است، افزود: در همین راستا نیز لازم است که رانندگان با توجه کافی رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اتمام طرح تابستان امسال اظهار کرد: گزارشی از عملیات انجام شده از سوی پلیس پس از جمع‌بندی در این زمینه اعلام خواهد شد، اما در یکی دو روز باقی مانده از تابستان به تمامی مسافران توصیه می‌کنم که از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و کاری نکنند تا خاطره‌ای تلخ از تابستان و تعطیلات آن برای خود و دیگران رانندگان باقی گذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید