مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران خبر داد

فعالیت شبانه پرسنل سازمان پسماند برای رفت و روب شهر در ماه محرم

    کد خبر :373804

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فعالیت پنج ساعته نیروهای این سازمان در شب‌های ماه محرم برای نظافت شهر جهت برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) خبر داد و افزود: امسال مخازن 120 و 220 لیتری جمع‌آوری ظروف یکبار مصرف به هیات‌ها، ‌مساجد و حسینیه‌ها داده شد و به این ترتیب شهر از وضعیت نظافتی بهتری برخوردار بود.

عبدلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهر تهران ظرف روزهای گذشته از ماه محرم بویژه در روزهای عاشورا و تاسوعا، به آماده باش صد در صدی پرسنل این سازمان اشاره کرد و افزود: کارگران رفت و رفوب و پارکبان‌های سطح شهر تهران در ایام ماه محرم ساعت آغاز کار خود را از 10 شب به 2 بامداد منتقل کردند تا به این ترتیب بتوانند معابر شهر را برای روز بعد و برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان آماده کنند.

وی افزود: پارکبانان از ساعت 2 بامداد تا 7 صبح بویژه در روزهای تاسوعاو عاشورای حسینی نسبت به نظافت معابر شهر در سطح مناطق 22 گانه اقدام کردند و در نزدیکی هیات‌ها، مساجد و حسینیه‌ها که توزیع نذری دارند، نیروهای شهرداری به صورت آماده باش و با تمام توان و تجهیزات حضور داشتند تا به محض پایان مراسم نسبت به رفت و روب شهر اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه ظرف روزهای آینده، آمار میزان زباله و ظروف یکبار مصرفی که در دو روز تاسوعا و عاشورا توسط نیروهای این سازمان جمع‌آوری شده، مشخص خواهد شد، افزود: در این روزها نیروهای جمع‌آوری پسماند خشک با تجهیزات ویژه و ماشین‌آلات مخصوص، مخازن مملو از پسماند خشک را در سطح شهر چندین بار تخلیه می‌کردند و کیسه‌گذاری این مخازن نیز همزمان انجام می‌شد. برای امسال به هیات‌ها و حسینیه‌هایی که مراسم عزاداری در آن‌ها برگزار می‌شد، مخازن 120 لیتری و 220 لیتری جمع‌آوری زباله خشک داده شده بود تا نسبت به جمع‌آوری ظروف یکبار مصرف اقدام کنند.

عبدلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از همکاری شهروندان نسبت به جمع‌آوری زباله‌های خشک در مخازن مخصوص، قدردانی کرد و افزود: امسال با همکاری شهروندان نیز نسبت به سال گذشته که این ظروف در معابر رها می‌شد،‌ شاهد وضعیت بهتری بودیم به شکلی که این ظروف در مخازن مخصوص جمع‌آوری و نهایتا توسط نیروهای سازمان پسماند جمع‌آوری می‌شد. به این ترتیب شاهد بودیم که معابر شهر از نظافت بهتری برخوردار بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید