«بی ام و» رسما وارد مسابقات فرمول E شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :372453

کمپانی خودروسازی BMW با معرفی اتومبیل مسابقه ای iFE.18 در یک رویداد ویژه، به عنوان یک تولید کننده رسمی وارد مسابقات فرمول E شده است.

به گفته منابع خبری، تیم BMW i Andretti Motorsport از ماه دسامبر سال جاری به همراه دو دستگاه اتومبیل مسابقه‌ای جدید iFE.18 کار خود را در مسابقات فرمول E آغاز خواهد کرد و به ترتیب هدایت اتومبیل‌های این تیم را “آنتونیو فلیکس د کاستا” و همچنین “الکساندر سیمس” برعهده خواهند داشت.

خودروی مسابقه‌ای iFE.18 نسل دوم طراحی اتومبیل‌های فرمول E را داراست و مشخصات فنی آن با مقررات مسابقات فرمول E توسعه داده شده است. صحبت از مشخصات فنی شد، در این زمینه بد نیست بدانید که اتومبیل مسابقه‌ای iFE.18 دارای نیروی خروجی 335 اسب بخاری خواهد بود که در مسابقات بر روی 268 اسب بخار محدود شده است، اما با همین خروجی قدرت می‌توان به شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و همچنین سقف سرعت 240 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

گفتنی است که سیستم محرک تمام الکتریکی اتومبیل به صورت کاملا حرفه‌ای و توسط مهندسان مجرب بخش BMW i توسعه پیدا کرده است و این سیستم محرک تمام الکتریکی می‌تواند بخشی از آینده BMW و خودروهای تمام الکتریکی این شرکت برای مصارف عمومی را نشان دهد که در نوع خود دارای کمترین وزن و بهترین عملکرد خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید