معاون سازمان بهزیستی خبر داد

جمع‌آوری 1.8 میلیارد تومان کمک‌مردمی برای تهیه لوازم‌التحریر کودکان نیازمند در سال گذشته

    کد خبر :366211

معاون مشارکت‌های مردمی توانمندسازی سازمان بهزیستی از جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق کمپین قلب مهربان برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان نیازمند در سال گذشته خبر داد .

محمدعلی کوزه گر در آیین پویش تهیه لوازم‌التحریر کودکان بی بضاعت«لبخند مهر»، با بیان اینکه در بعضی از ایام انجام کار خیر اهمیت بیشتری دارد، گفت: در کشور ما بعضی از مقاطع با مهر و عاطفه و فداکاری عجین شده است اول مهر نیز یکی از آ مقاطع است که نونهالان کشور راهی مدارس می شوند. با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی بخشی از جامعه نیازمند به افراد داراتر غبطه می‌خورند لذا ضروری است در موسم مهر که شهروندان برای فرزندان خود خرید می کنند یک یا دو قلم جنس برای کودکان بی‌بضاعت تهیه کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از طریق کمپین قلب مهربان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد، اظهار کرد: حدود ۴۰۰ میلیون تومان ار این مبلغ نقدی بوده است. همچنین کمک‌های غیرنقدی با شناسایی جامعه هدف در استان ها توزیع شد و کمک های نقدی نیز در اختیار استان‌هایی که برخورداری کمتری داشتند قرار گرفت.

به گزارش ایسنا کوزه‌گر با بیان اینکه از طریق سازمان های مردم نهاد ۲۰۰ میلیون تومان از محل فروش نقاشی کودکان کرمانشاه جمع آوری شد، گفت: از این طریق کلنگ ۱۰ مهدکودک در کرمانشاه به زمین خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید