قایق تفریحی لکسوس با نام LY650 رونمایی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :365972

لکسوس از یک قایق لوکس با نام LY650 رونمایی کرده است که کاربرد تفریحی و قیمت میلیون دلاری دارد.

لکسوس قصد دارد وارد صنعت کشتی سازی شود و قایق‌های لوکس تفریحی معرفی کند. حال در جدیدترین پروژه، این برند خودروساز ژاپنی یک قایق لوکس معرفی کرده است که با نام LY650 شناخته می‌شود.

قایق LY650 یکی از گران‌قیمت‌ترین قایق‌های لکسوس خواهد بود و ادامه دهنده‌ی راه قایق مفهومی Sport Yacht است که در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد.

لکسوس هنوز اطلاعات زیادی از این قایق فوق لوکس منتشر نکرده اما اعلام شده است که این محصول، دارای طول ۱۹.۹۶ متر و عرض ۵.۷۲ متری خواهد بود. این قایق همچنین قرار است توسط صنایع قایق سازی مارکوس لارسن به تولید برسد که متخصص در عرضه‌ی قایق‌های لوکس سفارشی است. گروه قایق سازی مارکوس لارسن قبلا نیز در پروژه‌ی Sport Yacht با لکسوس همکاری کرده است.

نسخه‌ی نهایی و تولیدی قایق LY650 در سه تیپ به بازار عرضه خواهد شد. لکسوس هنوز تصاویر مدل پایه را منتشر نکرده است اما در تصاویر مجازی و رندرهای منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که این قایق دارای سه اتاق برای ۶ سرنشین خواهد بود. این قایق لوکس همچنین دارای ۳ حمام مجزا است.

این قایق دارای امکاناتی همچون صندلی‌های چرمی، کفپوش لوکس، تلویزیون بزرگ، مینی بار، آشپزخانه و یک اتاق فرمان پیشرفته با دو صندلی خلبانی است. در بخش بیرونی نیز باید به مواردی همچون کفپوش چوبی عرشه و سه محل مجزا برای نشستن در بیرون قایق اشاره کرد. در بخش عقبی نیز فضاهای دیگری برای سرنشینان وجود دارد و کابین دوم هم در عرشه بالایی قرار دارد.

در بخش قوای محرک LY650 از دو پیشرانه‌ی ولوو IPS 1200 و IPS 1350 هراه با مخزن سوخت هزار گالنی استفاده می‌کند. فروش این قایق را از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید