فرمانده ناجا: پلیس با خودروهای دارای سرنشین بدحجاب برخورد می کند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
    کد خبر :361551

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با مالکان خودروهایی که بخواهند با بدحجابی هنجارشکنی کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز سه شنبه در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران ناجا که با حضور وزیر کشور برگزارشد، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برخورد ناجا با هنجارشکنان به خصوص موضوع بدحجابی در خودروهای شخصی گفت: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود و قوانین با هرگونه هنجار شکنی در جامعه برخورد خواهد کرد.
وی درباره حادثه ضرب و شتم مامور ناجا در شیراز نیز گفت: هیچگونه بی احترامی و هتک حرمت به ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی را برنمی تابیم و با قانون شکنان برخورد می کنیم.
موضوع درگیری شیراز را سریعا پیگیری کردیم و افراد خاطی شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
بر اساس گزارش ناجا، این حادثه پنجشنبه اول شهریور امسال در جاده شیراز- کازرون رخ داد زمانی که ماموران پلیس راه برابر شرح وظایف، دوربین های لیزرینگ خود را برای کنترل عبور و مرور خودروها، امنیت جاده ها و نیز هشدار و تذکر به رانندگان خاطی مستقر کرده بودند.
افسر ناجا مشغول کمک به خودروی 206 دچار نفص فنی بود که واژگونی یک لندکروز به او گزارش شود، خودرویی که با سرعت غیرمجاز حرکت می کرد مامور نیز بلافاصله خود را به صحنه حادثه رساند اما با عکس العمل یکی از همراهان این خودرو مواجه شده و این امر به درگیری و تعرض به پلیس منجر شد.
فرمانده ناجا امروز گفت: در این ارتباط بسیاری از مردم با تماس تلفنی و قدردانی از ناجا به ابراز احساسات پرداختند و ما نیز از دستگاه قضایی می خواهیم با افراد خاطی برخورد مناسبی صورت گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی های موجود امروزه اعتماد مردم به ناجا در مقایسه با گذشته بیشتر شده و ما نیز امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به مردم گامهای محکم تری برداشته و موفق تر عمل کنیم.
سردار اشتری گفت: روحیه امروز فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی ستودنی است و این مهم تنها به واسطه اعتماد مردم به ناجا به دست آمده است.
بالاترین مقام انتظامی کشور افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت گذاری به مردم است و خدمت و اعتماد مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه مایه افتخار خود می داند.
وی در خصوص اهداف برگزاری همایش فرماندهان و مدیران ناجا گفت: همایش فرماندهان و مدیران ناجا با حضور وزیر کشور و با هدف بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای اقدامات ماههای آینده به انجام رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید