آنچلوتی: اگر چوب جادو داشتم، شیوه شروع بازی‌مان را تغییر می‌دادم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :360651

سرمربی آبی‌پوشان ناپل می‌گوید تیمش در بازی با سامپدوریا به مانند دو بازی قبلی شروع خوبی نداشته است.

کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود، سامپدوریا شدند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما شروعی به مانند دو بازی قبلی‌مان داشتیم. ما قادر به تغییر اوضاع بودیم، اما این بار در انجام این کار ناموفق بودیم. بار دیگر در نیمه اول نتیجه را با عملکرد بدمان واگذار کردیم به خصوص روی گل اول. ما پس از دریافت گل اول، دچار نگرانی شدیم وبه دردسر افتادیم.

وی افزود: به نظرم نیاز نداریم که تا این حد تغییر کنیم و تنها باید بازی را با تمرکز بیشتری آغاز کنیم. این نوع عملکرد اصلاً قابل قبول نیست. دفاع ما قدرت لازم را نداشت، اما مشکل ما این بود که هافبک‌ها و مهاجمان ما فشار لازم را به بازیکنان حریف نیاورند.

سرمربی آبی‌پوشان ناپل با اشاره به استراحت دادن به مارک هامسیک و خوسه کایخون در این بازی نیز اظهار داشت: اینکه ما در این بازی به مشکل خوردیم، نشان می‌دهد که من تصمیمات اشتباهی گرفتم، اما حقیقت این است در مجموع عملکرد کل تیم خوب نبود.

آنچلوتی در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سعی کردیم به بازی برگردیم. اگر چوب جادو داشتم، مایل بودم شیوه شروع بازی‌مان را تغییر بدهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید