برگزیدگان مسابقه عکاسی «همه جا در دسترس» معرفی شدند

    کد خبر :360308

برگزیدگان مسابقه عکاسی «همه جا در دسترس» از میان نزدیک به ۷ هزار عکس ارسالی به این مسابقه، توسط وزارت اررتباطات انتخاب شدند.

به گزارش مهر، در مراسم ​اختتامیه مسابقه عکس «همه جا در دسترس» وزارت ارتباطات، هیات داوران از میان نزدیک به ۷ هزار فریم عکس، سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی و ۵ اثر را نیز شایسته تقدیر شناخت.

حمزه اولیازاده دبیر برگزاری مسابقه عکس «همه جا در دسترس» در اختتامیه این مسابقه با بیان اینکه دبیرخانه این مسابقه حدود ۷ هزار عکس را طی مدت ۲۵ تا ۳۰ روز دریافت کرد، گفت: از این تعداد در مرحله نخست ۲ هزار فریم عکس انتخاب شد که در داوری دوم نیز تعداد برگزیدگان به ۱۰۰ فریم عکس رسید و در نهایت ۵ اثر برگزیده و ۳ عکس به عنوان عکس‌های برتر انتخاب شدند.

بر این اساس، با انتخاب هیات داوران عکس عامر آران از آبشار مارگون استان فارس به عنوان رتبه نخست، حسام بختیاری با عکسی از منطقه عشایر نشین اطراف شهر شیراز رتبه دوم و داوود عامری با عکسی از دختران ترکمن صحرا رتبه سوم را کسب کردند و با حضور وزیر ارتباطات از آنها تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم اثرهایی از محمد اکبری، مهدی توکلیان، مهدیه قاسمی، مهشید گودرزی و علیرضا عطاریان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

محمد فرنود، افشین بختیار و رسول اولیازاده هیات داوری مسابقه عکس «همه جا در دسترس» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید