برای برگزاری جشنواره‌ی تئاتر عروسکی انجام شد؛

کسب اجازه‌ی مرضیه برومند از “روح بلند عزت‌الله انتظامی”

    کد خبر :348434

در پی درگذشت “عزت‌الله انتظامی”، مرضیه برومند که دبیری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک را بر عهده دارد در یادداشتی، درگذشت این هنرمند را تسلیت گفت و از «روح بلند» او کسب اجازه کرد تا جشنواره نمایش عروسکی برگزار شود و روال عادی خود را سپری کند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده؛ متن این یادداشت به شرح زیر است:

“سال ١٣٤٨ که در رشته هنرهای نمایشی، دانشکده هنرهای زیبا قبول شدم، تصورش را هم نمی‌کردم که با یکی از اسطوره‌های تئاتر آن دوران هم‌دانشکده شوم و او را از نزدیک ببینم.

آن زمان من هجده ساله بودم و آقای انتظامی چهل و شش هفت ساله.گاه‌گداری ایشان را در بوفه یا حیاط دانشکده می‌دیدم ولی جرات نمی‌کردم نزدیک‌شان شوم چرا که ایشان از نظر من آن وقت‌ها یک آدم جا افتاده و جدی بود و امکان نداشت به من امکان هم‌کلام شدن بدهد اما خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردم، به این اسطوره دست‌نیافتنی نزدیک شدم و ارتباط دوستانه بین‌مان برقرار شد چرا که ایشان شخصیت شوخ و طنازی داشت و از درون جوان بود و حتی در کهنسالی شوخ‌طبعی و نشاط جوانانه‌اش را از دست نداد.

و امروز ، در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی، که دبیرش هستم ، تجربه تلخ دوره شانزدهم و درگذشت داوود رشیدی عزیزم در میانه برگزاری جشنواره برایم تکرار شد.

حالا می‌خواهم همان‌گونه که از روح بلند داوود رشیدی عزیزم برای ادامه برگزاری جشنواره گذشته اجازه گرفتم، از روان پاک استاد عزت‌الله انتظامی نیز کسب اجازه کنم تا جشنواره روند عادی‌اش را در خدمت به تئاتر و مردم طی کند.

خانواده نمایشگران عروسکی درگذشت استاد انتظامی را به همه مردم ایران تسلیت می‌گوید.”

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار خواهدشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید