مرسدس بنز کلاس G مدل ۲۰۱۹ با تیونینگ برابوس، معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :347467

برابوس سابقه طولانی در تیونینگ خودروهای مرسدس بنز دارد و این‌بار به سراغ مرسدس بنز کلاس G مدل ۲۰۱۹ رفته است.

تیونر آلمانی برابوس (Brabus) محصولات مرسدس بنز (Mercedes Benz) را به غول‌هایی قوی‌تر و لوکس‌تر تبدیل می‌کند. برابوس به‌تازگی شاسی بلند مرسدس بنز G500 مدل ۲۰۱۹ را تیونینگ کرده که در افزایش قدرت بسیار عالی ولی در تغییر ظاهر خودرو، بی‌حوصله عمل کرده‌است.

برابوس با حفظ موتور توربوشارژ دوگانه‌ی ۴ لیتری هشت سیلندر و بهینه‌سازی کنترل الکترونیکی، قدرت موتور را از ۴۱۶ به ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور را از ۶۰۸ نیوتون‌بر‌متر به ۷۰۶ نیوتون‌بر‌متر رسانده‌است. با این تغییرات، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۵.۷ ثانیه رسیده است. همچنین موتور برای سه سال یا معادل ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

بدنه بیرونی خودو با LED در بالای گل‌گیر، چراغ‌های کمکی دارد. چرخ‌های با نشان برابوس در سایزهای ۲۰ تا ۲۳ اینچ عرضه می‌شوند و نمای خاصی دارند. این شانسی بلند به اندازه‌ای تریم سیاه دارد که نظر شخصیت‌های منفی فیلم‌های جیمز باند را به خود جلب کند.

چند نکته منفی ظاهری در طراحی خارجی به چشم می‌خورد. هواگیر فیبرکربنی روی کاپوت؛ مسخره به نظر می‌رسد. شبکه چراغ‌های روی سقف کاربردی است، اما باله‌ی روی سقف (Spoiler) با دیگر اجزا همخوانی ندارد.


در مجموع تغییرات جذابی انجام شده است و خریداران می‌توانند مرسدس بنز کلاس G تیون شده خود را شخصی‌سازی کنند. برابوس در موتور فوق‌العاده عمل کرده‌است و هر کس با داشتن چنین خودرویی هیجان‌‌‌زده خواهد شد.در طراحی داخلی؛ برابوس با صندلی‌های چرمی، تریم چوب، فیبرکربن و پدال‌های آلومینیومی طراحی منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

برابوس تنها مدل پایه G500 ( در آمریکا با نام G550) را تیونینگ کرده است. هنگامی که برابوس، تیونیگ AMG G63 را شروع کند توانایی استخراج نهایت قدرت را از آن خواهد داشت. برای کسی که می خواهد رقمی چند صد هزار دلاری برای یک شاسی بلند لوکس بهبود‌یافته خرج کند، کمی صبر تا عرضه‌ی برابوس AMG G63 منطقی به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید