وقتی رییس‌جمهور کرواسی توصیه‌های روحانی به دولتمردان را پیاده کرده بود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
    کد خبر :315256

حسن روحانی هفته گذشته اعلام کرد که از این پس اگر تیمی از دولت بخواهند سفری بروند، اگر ۵ نفر باشد، باید بشود ۲ نفر و اگر از بلیط «فرست کلاس» استفاده می‌کردیم، دیگر باید از «اکونومی» استفاده کنیم! این توصیه‌های به مقامات کشورمان در حالی است که خانم کیتارویچ رییس جمهور کرواسی در سفری که اواخر اردیبهشت سال ۹۵ به ایران داشت به همراه ۷ نفر (۳وزیر ۲مشاور و۲نفر از دفترش) با پرواز معمولی از طریق زاگرب به وین واز وین به تهران (با بلیط بیزنس کلاس و نه فرست کلاس) به تهران آمد وبازگشت

حسن روحانی رییس جمهور در اظهارات هفته گذشته خود درباره توصیه مسئولان به صرفه جویی در شرایط کنونی کشور، اعلام کرد که «نمی‌شود به سفرهای خارجی دولتی‌ها و شرکت‌های دولتی در سال 97 با سال قبل یکسان باشد. اگر سال قبل هیاتی 5 نفره به خارج می‌رفت، امروز باید هیات دو نفره به خارج برود. همچنین اگر تا دیروز با بلیت صرف‌کلاس به مسافرت می‌رفتیم، امروز باید با بلیت اکونومی به سفر برویم. امروز باید دولتمردان کار را از خود آغاز کنند.»

به گزارش انتخاب، نکته جالب در کشور اروپایی کرواسی این است که تمامی مقامات این کشور در سفر کاری به هر جای دنیا فقط وفقط از پروازهای معمولی استفاده می کنند.

خانم کیتارویچ رییس جمهور کرواسی در سفری که اواخر اردیبهشت سال ۹۵ به ایران داشت به همراه ۷ نفر (۳وزیر ۲مشاور و۲نفر از دفترش) با پرواز معمولی از طریق زاگرب به وین واز وین به تهران (با بلیط بیزنس کلاس و نه فرست کلاس) به تهران آمد وبازگشت.

پس از اظهارات روحانی، توجه مردم، رسانه ها و شبکه های اجتماعی به نحوه اجرای دستور رییس جمهور توسط مسئولان تشدید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید