رقبای فرنگی‌کاران پنج وزن نخست مشخص شدند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :315114

مراسم قرعه‌کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان از امروز در شهر زاگرب کرواسی به میدان می‌روند.

به گزارش مهر، طبق مراسم قرعه کشی در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند مهدی ویسی در دور نخست به مصاف تورات از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران مقدونیه و نائورو کشتی می گیرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد گودرزی در دور اول با بریگول از مولداوی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران ترکیه و گینه بیسائو روبرو می شود. در این وزن ۲۴ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۲۲ نفر حضور دارند محمد کریمی در دور نخست با لویزیدیس از یونان مبارزه می کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران لهستان و مغولستان می رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم محمدرضا قیاسی در دور اول با انختوشین از مغولستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران آمریکا و ترکیه می رود. در این وزن ۲۴ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، امیرحسین زارع در دور اول به مصاف لی از چین می رود و در صورت پیروزی، حریف وی برنده کشتی میان نماینده رژیم اشغالگر قدس و نماینده بلغارستان خواهد بود.

رقابت های اوزان فوق از صبح امروز و رقابت های پنج وزن دوم نیز فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید