عضو أنصارالله: اتهامات عربستان علیه ایران برای توجیه شکست‌هاست

    کد خبر :307688

«ضیف الله الشامی» عضو ارشد أنصارالله یمن با اشاره به اتهامات عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ادعاها و اتهامات علیه ایران با هدف توجیه شکستهای ریاض مطرح می شوند.

به گزارش بازتاب به نقل از العالم، «ضیف الله الشامی» عضو ارشد أنصارالله یمن در خصوص نبرد الحدیده گفت: نبرد الحدیده نبردی سرنوشت ساز میان مردم یمن و متجاوزان اشغالگر و مزدوران آنهاست، ما اوایل هفته گذشته در خبرها شنیدیم که ائتلاف از ساعت صفر عملیات خبر داده و پیش بینی کرده است طی چند روز حدیده را آزاد می کند و نماز عید فطر را در این شهر اقامه خواهد کرد. در این زمینه جو رسانه ای سنگینی به راه انداختند اما دیری نپایید که شکست هایشان آشکار شد.

وی ادامه داد: البته آنان در دو روز اخیر هم از نفوذ به فرودگاه حدیده سخن گفتند اما ستاد تبلیغات جنگ یمن، با ارائه تصاویری از فرودگاه، دروغ های رسانه ای آنان را فاش و واقعیت های نبرد را آشکار ساخت. همانگونه که عبدالملک بدرالدین اظهار داشتند میدان نبرد در ساحل غربی به باتلاقی بزرگ برای نیروهای مزدور و تجهیزاتشان تبدیل شده است و این نیروها و نیروهای اشغالگر در این باتلاق فرو رفته اند.

این عضو ارشد انصارالله گفت: ما به طور کامل و بر اساس احساس مسئولیت، برای این نبرد آماده ایم، هدف ما از این نبرد دفاع از سرزمین، ناموس، کرامت، حاکمیت و استقلال ماست در نتیجه دشمن وقتی وارد چنین نبردی می شود به پیامدهایش نمی اندیشد بلکه با خودبرتربینی و غرور وارد می شود و در این راه به تجهیزات، امکانات و همچنین به حمایت های استکبار جهانی دل خوش است اما مقاومت مردم یمن در برابر این تجاوز مقاومتی افسانه ای است و با صبر و حوصله پیگیر نبرد هستند.

الشامی تصریح کرد: سعودیها همواره علیه ایران نیز اتهام هایی را مطرح می کنند و می گویند این کشور در پی کمک به طرف مقابل در یمن است در شرایطی که تهران بدون نظارت کشورهای عضو ائتلاف سعودی حتی دارو و آب هم وارد یمن نمی کند. ادعاها و اتهامات علیه ایران با هدف توجیه شکستهای ریاض مطرح می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید