ايده توقف رزمایش‌های آمریکا در شبه جزیره کره نظر ترامپ بود

    کد خبر :304527

رئیس جمهوری آمریکا در رشته توییت‌هایی به اظهار نظر دوباره درباره موضوع مذاکره با کره شمالی پرداخت.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در رشته توییتهای صبحگاهی خود اعلام کرد که این نظر وی بوده که بعد از مذاکره با رهبر کره شمالی رزمایشهای نظامی آمریکا و کره جنوبی متوقف شوند.

به گزارش تسنیم، وی در این توییت‌ها همچنین انتقاد کرد که از او برای توافق به دست آمده با رهبر کره شمالی در سنگاپور به اندازه کافی قدردانی نشده است. او از اینکه منتقدان او را به امتیاز دهی بیش از حد به رهبر کره شمالی متهم می‌کنند گلایه کرد.

ترامپ در ادامه نوشت که از این توافق در تمام مناطق آسیا استقبال شده اما در داخل خاک آمریکا ” مردم ترجیح می‌دهند از این توافق به عنوان یک توافق شکست خورده یاد کنند تا اینکه همچون یک پیروزی که جان میلیون ها نفر را نجات داده، نگاه کنند.

تعلیق رزمایش میان آمریکا و کره جنوبی موضوعی است که با انتقاد برخی کارشناسان پنتاگون و ارتش کره جنوبی همراه شده زیرا آنها معتقدند ترامپ با این اقدام در برابر دستاوردی ناچیز امتیاز بزرگی را به کره شمالی تقدیم کرده است.

ترامپ در توییت امروز خود نوشت: تعلیق رزمایش در جریان مذاکرات درخواست من بود زیرا آنها (مانورها) بسیار هزینه بر هستند و بیانگر نیت خوبی در حین مذاکرات نیستند. وی هشدار داد که ممکن است به سرعت این رزمایش ها را از سر بگیرد اما در عین حال ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ ندهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید