کاووس سیدامامی با ورود به مراکز حساس کشور، اقدام به تهیه فیلم و ارسال آن به آمریکا و اسرائیل می کرد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۵۷
    کد خبر :296512

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: دشمنان برای به دست آوردن اطلاعات مهم کشور بویژه در حوزه دفاعی هر کاری می کنند که نمونه آن را می توان در جریان نفوذ یکی از استادان دانشگاه در حوزه حفاظت از محیط زیست مشاهده کرد.پس از آنکه مسئولان به هویت اصلی وی پی بردند ، در نخستین جلسه بازجویی با گرفتن فرصت، اقدام به خودکشی کرد و اطلاعات زیادی را با خود برد.

دادستان کل کشور روز سه شنبه در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین در مسجدصاحب الزمان(عج) این شهرستان در خصوص موضوع استاد دانشگاه محیط زیست گفت: این فرد با ورود به مراکز حساس کشور، اقدام به تهیه فیلم و ارسال آن به آمریکا و اسرائیل می کرد، کسی که به گفته رئیس دانشگاه با رفتار مناسب خود حتی احتمال چنین اقدامی را از خود دور کرده بود.

دادستان کل کشور گفت: دشمنان برای به دست آوردن اطلاعات مهم کشور بویژه در حوزه دفاعی هر کاری می کنند که نمونه آن را می توان در جریان نفوذ یکی از استادان دانشگاه در حوزه حفاظت از محیط زیست مشاهده کرد.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: این فرد با ورود به مراکز حساس کشور، اقدام به تهیه فیلم و ارسال آن به آمریکا و اسرائیل می کرد، کسی که به گفته رئیس دانشگاه با رفتار مناسب خود حتی احتمال چنین اقدامی را از خود دور کرده بود.

دادستان کل کشور افزود: پس از آنکه مسئولان به هویت اصلی وی پی بردند ، در نخستین جلسه بازجویی با گرفتن فرصت، اقدام به خودکشی کرد و اطلاعات زیادی را با خود برد.

وی تأکید کرد: اینکه برخی جریانات و افراد تلاش دارند چنین افرادی را تطهیر کنند مصداق کامل نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید