نماینده آستانه‌اشرفیه: برنامه‌های شهردار جدید تهران اهمیتی به مراتب بیشتر از شخص ایشان دارد

    کد خبر :283954

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس گفت: تعامل با دولت، شورای شهر و سایر نهادها از مهمترین نکاتی است که شهردار جدید تهران باید به آنها توجه جدی داشته باشد تا برون‌رفت تهران از بن‌بست‌ها با سرعت بیشتر و همراهی همه اشخاص حقیقی و حقوقی موثر در اداره شهر انجام شود.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با انتخاب محمدعلی افشانی تهران بالاخره بعد از یکی دو ماه صاحب شهردار شد اما برنامه‌های شهردار جدید اهمیتی به مراتب بیشتر از شخص ایشان دارد به بیان دیگر صرف نظر از شخص افشانی و سوابق او، برنامه‌های که ایشان برای اداره موثر و بدون حاشیه شهر تهران به اجرا درخواهد آورد از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در شورای چهارم با وجودی که ترکیب اعضا مرکب از جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب بود اما با تعاملی که برقرار شد، شهردار وقت تهران به سرعت انتخاب شد اما در دوره پنجم شورای شهر با وجودی که ترکیب اعضا یک دست‌تر شد حاشیه‌های انتخاب و استعفای شهردار سابق تهران بیشتر شد و کلانشهر تهران با حجم عظیم مشکلات و چالش‌ها یکی دو ماه بی‌شهردار ماند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس تسلط مدیریتی، مالی، فنی، عمرانی، سیاسی، اشرافیت کامل به قوانین و نحوه تعامل با دولت و نهادهای مسئول را از جمله شاخص‌هایی دانست که شهردار تهران با به خدمت گرفتن آنها در جهت حل مشکلات متنوع و چندبخشی کلانشهر تهران اقدام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید