ابتکار: برخورد‌های گشت ارشاد را قبول نداریم

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۲۷
    کد خبر :281640

معصومه ابتکار امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: ما برخورد‌های گشت ارشاد را قبول نداریم، چون دولت معتقد است این موضوع یک بحث فرهنگی است.

به گزارش ایسنا: معاون امورزنان و خانواده رییس جمهور ضمن بیان اینکه دولت اعتقادی به ایجاد محدودیت در فضای مجازی ندارد گفت: رئیس جمهور پای همه وعده‌ها هست و تمام تلاشش این است در چنین شرایطی که به ما و دنیا تحمیل شده وعده‌هایش محقق شود؛ این در حالیست که جریانی که به دنبال ناامیدی مردم است حتی تجزیه کشور را نیز مدنظر دارد.

معصومه ابتکار امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع دانشجویان دانشگاه خوارزمی افزود: در این دوره از زندگی می‌توان با پرداختن به فلسفه علم و تفکر انتقادی علم را نه تنها در زندگی فردی بلکه در کار و برنامه‌های جامعه به کار ببندیم.

ابتکار با بیان اینکه رئیس جمهور پای همه وعده‌ها هست و تمام تلاشش این است در چنین شرایطی که به ما و دنیا تحمیل شده وعده‌هایش محقق شود گفت: جریانی که به دنبال ناامیدی مردم است حتی تجزیه کشور را نیز مورد نظر دارد.

وی در خصوص انتقاد یکی از دانشجویان از عملکرد دولت دوازدهم گفت: متاسفانه بسیاری از انتقاداتی که به دولت می‌شود واقع بینانه نیست به عنوان مثال هنوز سه ماه از روی کار آمدن دولت دوازدهم نگذشته بود که شاهد مسائلی همچون «هشتگ پشیمانیم» بودیم. یکسال است برای محدود کردن اینترنت به دولت فشار می‌آورند.

ابتکار در خصوص بحث فیلترینگ تلگرام نیز گفت: همه از موضع دکتر روحانی خبر دارند، دولت تا جایی که امکان داشت ایستاد، اما تلگرام با یک حکم قضایی فیلتر شد.

وی افزود: یکسال است که بر دولت برای محدود کردن اینترنت فشار وجود دارد، اما دولت در مقابل آن ایستاده است.

این مسئول در خصوص اعتراض دانشجویان به برخورد‌های گشت ارشاد نیز خاطرنشان کرد: ما برخورد‌های گشت ارشاد را قبول نداریم، چون دولت معتقد است این موضوع یک بحث فرهنگی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید