آغاز ثبت نام از تعاونی‌هابرای دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

    کد خبر :28092

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران در شهریور ماه گفت: ثبت نام از تعاونی‌ها تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاکرمی، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با دعوت از تعاونی های این استان برای ثبت‌نام در این جشنواره، بیان داشتند: تعاونگران استان تا روز چهارشنبه مورخ 31 خرداد ماه سال جاری فرصت دارند به سایت دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر به نشانی http://www.taavonibartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران  شرکت های تعاونی را تشکل های مردمی(اقتصادی و اجتماعی) سازمان یافته ای دانستند و افزود: آنها علاوه بر دارا بودن مزایای اقتصادی و اجتماعی در عملی ساختن ارزش های معنوی و فرهنگی نقش موثری دارند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی و حرکت به سمت توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می کنند. به همین منظور با برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر و تقدیر از آنها درصدد هستیم تا نقاط قوت، توانمندیهای باالقوه و نمونه های موفق این بخش را در جهت ترویج فرهنگ تعاون و فرصت های اشتغال تولید معرفی نماییم و با شناساندن آنها به سایر تعاونی ها انگیزه مضاعف در زمینه کار گروهی، بهره مندی بیشتر از استعدادها و نیز تجمیع سرمایه های اندک ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با هفته تعاون در  شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد،گفت: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های‌گسترش و ارتقای روحیه تعاونی‌ها و نمونه ‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود و در  گرایش‌ های مختلف همچون آموزشی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، اعتبار، سهام عدالت، دانش بنیان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و بانوان در آن شرکت خواهند داشت.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ترویج فرهنگ تعاون، شناساندن تعاونی‌های موفق، معرفی توانمندی‌های بالقوه بخش تعاونی،تشویق تعاونی‌های استان تهران و ترغیب مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه تعاون را از مهمترین اهداف برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران برشمردند و افزود: معرفی تعاونی های توانمند، بعنوان الگو در توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون بسیار موثر است و موجب شور، نشاط و ترغیب فعالین حوزه های مختلف تعاون می گردد.

شاکرمی فرصت ثبت نام تعاونی‌های واجد شرایط را در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران تا 31 خرداد ماه جاری برشمردند و گفت: تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون می توانند درگرایشهایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی وسایر فعالین این حوزه با مراجعه به سایت http://www.taavonibartar.ir  اقدام به تکمیل فرم های عمومی و تخصصی نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند.

وی در خصوص نحوه انتخاب تعاونی های برتر گفت: پس از ثبت نام تعاونی ها در سامانه مربوطه موارد ارسالی آنها بازدید می شود و توسط هیئت داوری تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد. چنانچه حد نصاب نمره را کسب کرده باشند انتخاب و در مراسمی از آنها تجلیل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید