محمدی: نگذاشتند به تراکتورسازی کمک کنم/ منتظرم تا وضعیت ذوب‌آهن مشخص شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
    کد خبر :277864

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته گفت: فصل گذشته می‌توانستم به تراکتورسازی کمک کنند، اما برخی افراد نگذاشتند در این تیم بمانم.

هادی محمدی در مورد وضعیت خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی و فصلی که پشت سر گذاشت، گفت: سربازی من به پایان رسیده است و تا چند روزه دیگر کارت پایان خدمتم را دریافت می‌کنم. من چند هفته بعد از شروع نیم‌فصل دوم آماده بازی شدم، ولی برخی نگذاشتند به این تیم کمک کنم و نامم از لیست خارج شد.

«تراکتورسازی حتی یک مدافع خارجی هم جذب کرد که قبل از اتمام فصل، قراردادش را فسخ کردند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: از اینکه نتوانستم به تراکتورسازی کمک کنم، ناراحتم ولی برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که یک روز دوباره پیراهن این تیم را بر تن کنم.

به گزارش تسنیم ،محمدی با اشاره به وضعیت قراردادش با ذوب‌آهن عنوان کرد: من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و دوست دارم برای این تیم بازی کنم، چون دو سال خوب در ذوب‌آهن داشتم. حالا باید صحبت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه است. از طرفی باید تکلیف کادر فنی هم روشن شود، به همین دلیل منتظرم تا وضعیت ذوب‌آهن بعد از بازی برگشت برابر استقلال روشن شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید