ترامپ خوب پارس می کند

    کد خبر :274760

یک مجله آلمانی در یادداشتی با موضوع برخورد رئیس جمهوری آمریکا با برنامه هسته ای ایران نوشت: ترامپ خوب پارس می کند، اما دلیل بر گاز گرفتن او نیست.

به گزارش مهر، مجله آلمانی دی سایت در یادداشتی با اشاره به اینکه زمان تعیین شده واشنگتن برای اعلام تصمیم درخصوص توافق هسته ای ایران نزدیک است، نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بسیار علاقمند است که مانند یک مجری رفتار کند که در هنگام اجرای برنامه اش تماشاگران نفس هایشان در سینه حبس شده است.

نویسنده این یادداشت با بیان اینکه ترامپ خوب پارس می کند، افزود: باید دید این بار نیز ترامپ مانند همیشه خوب پارس خواهد کرد؟ باید دید در تاریخی که تعیین شده چه برنامه ای را اعلام کرده و چه تصمیمی در قبال توافق هسته ای ایران اتخاذ می کند.

ترامپ که باید بر اساس آنچه از پیش تعیین شده در تاریخ ۱۲ می نظر نهایی خود درباره برجام را اعلام کند، حتی پیش از انتصاب در مسند ریاست جمهوری آمریکا نیز از این توافق به عنوان فاجعه ای بزرگ و بدترین دستاورد دولت اوباما یاد کرده بود.

دی سایت در ادامه آورده است: ترامپ بر این عقیده است که برنامه موشکی ایران در این توافق گنجانده نشده است، همچنین مناسبات ایران در منطقه و تاثیر آن در اوضاع خاورمیانه نیز باید در این توافق جای داده می شد.

از منظر رئیس جمهوری آمریکا پذیرش برجام ایران را به سمت برخورداری از سلاح هسته ای تشویق خواهد کرد.

در بخش دیگری از این مطلب می خوانیم: گرچه ترامپ به خوبی پارس می کند، اما این دلیل بر گازگرفتن او نیست.وی بسیار علاقمند است تا با ایجاد تنش خود را سیاستمداری غیرقابل پیش بینی نشان دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید