مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

افتتاح ۹ پاسگاه محیط بانی تا پایان سال جاری

    کد خبر :267229

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: یک پاسگاه محیط بانی آماده افتتاح بود ، مراحل احداث دو پاسگاه محیط بانی نیز پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است و تا پایان سال ۹۷، ۹ پاسگاه محیط بانی را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا کیومرث کلانتری امروز در دیدار با کارکنان اداره کل محیط زیست استان تهران و مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان با اشاره به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) گفت: بر همین اساس در سال جدید ما باید ضمن حفظ و صیانت از محیط زیست به تولید ملی و توسعه کشور کمک کنیم و این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می کند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها در استان تهران در شرایط مطلوبی قرار ندارد و باید جهت ارتقای آن تلاش مضاعف کنیم،اظهارکرد: در سال گذشته برای هر بخشی از مجموعه محیط زیست استان برنامه‌ای تهیه و تدوین و تقریبا بخش عمده‌ای از افراد و پست‌ها ساماندهی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه خوشبختانه امروز محیط زیست استان تهران به جایگاه و عزت خود رسیده است و در ۱۵ شورای برنامه ریزی و توسعه استان، محیط زیست برای سایر دستگاه‌ها و بخش‌ها تصمیمات مرتبط با حوزه محیط زیست را گرفته است،گفت: امروز موضوع محیط زیست در بین همه بخش با اهمیت بوده است و این جایگاه را باید بتوانیم حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه پرداخت فوق العاده نوبت کاری محیط بانان از دیگر اقداماتی بود که در سال ۹۶به انجام رسید، تصریح کرد: با همکاری و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ماده ۵۰ نیز در سال گذشته اجرایی شد و در سال ۹۷ نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات) مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه تمام این اقدامات انجام شده و یا درحال انجام است و نیازمند زمان بوده تا به نتیجه کامل و مشهود برسد، گفت: رسالت سازمانی ما کارکنان محیط زیست استان تهران این است که برای آلودگی،پسماند،ترافیک ، مشکلات زیست محیطی و برای مردم تهران انجام وظیفه کنیم تا در مدیریت کلان شهر تهران نقش داشته باشیم و این موضوع باید مورد توجه همه قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید