نامه‌های بی‌پاسخ مجلس/ رئیس جمهور به چهارمین سوال جواب نمی‌دهد

    کد خبر :267179

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نامه های جداگانه به رئیس جمهور برای معرفی نماینده جهت پاسخگویی به سئوالات نمایندگان ارسال شده اما تاکنون بی پاسخ مانده است.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهارمین سوال از رئیس جمهور ۲۲ اسفند با ۹۲ امضاء به کمیسیون اقتصادی ارائه شد، گفت:۵ محور اقتصادی علل نوسانات بازار ارز، علت ادامه رکود اقتصادی، عملکرد دولت برای کاهش نرخ بیکاری و استمرار تحریم ها علیرغم اجرای کامل برجام و عدم موفقیت دولت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز از محورهای مهم سوال چهارم از رئیس جمهور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: این کمیسیون بلافاصله بعد از آن روز، نامه ای به رئیس جمهور ارسال کرد و خواستار معرفی نماینده رئیس جمهور برای حضور در کمیسیون برای ارائه توضیحات شد.

وی ادامه داد:پس از آن برای دور دوم ۱۵ فروردین ماه، نامه ای را به دفتر رئیس جمهور ارسال کردیم تا نماینده ایشان برای حضور در کمیسیون حاضر شود اما تاکنون به این نامه ها پاسخ داده نشده است.

علاوه بر این جبار کوچکی نژاد یکی از امضاءکنندگان سوال از رئیس جمهور در گفتگو با مهر اظهار داشت: علیرغم گذشت بیش از یک ماه از سوال چهارم از رئیس جمهور به کمیسیون اقتصادی، هنوز تعداد امضاءکنندگان کاهش پیدا نکرده اما رئیس جمهور از معرفی نماینده خود برای پاسخ به سوالات طفره می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید