ساوه‌شمشکی: بیرامی با تصمیم کادر فنی در ماده اسپرینت شرکت کرد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۲۵
    کد خبر :225222

دبیر فدراسیون اسکی در خصوص مسابقه سمانه بیرامی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، بهرام ساوه‌شمشکی سرپرست تیم اعزامی ایران به بازی‌های المپیک زمستانی 2018 در خصوص برنامه ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 و ابهامی که در مورد حضور سمانه بیرامی‌باهر اسکی باز رشته اسکی صحرانوردی بانوان ایران در مسابقات 10 کیلومتر استقامت پیش آمد، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: با توجه به سهمیه سمانه بیرامی‌باهر و امتیازاتی که بدست آورده بود، وی مجوز حضور در هر دو مسابقه اسپرینت و یا 10 کیلومتر استقامت را کسب کرده بود و بر اساس این سهمیه می‌توانست در یکی از این دو مسابقه شرکت کند.

عضو کمیته تدوین قوانین فدراسیون بین‌المللی اسکی افزود: بر همین اساس، اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه زمان‌بندی هر دو مسابقه اسپرینت و 10 کیلومتر استقامت صورت گرفت و در نهایت بر اساس تصمیم کادر فنی، بیرامی‌باهر در مسابقه اسپرینت حضور یافت.

ساوه‌شمشکی با اشاره به سهمیه بیرامی‌باهر برای حضور در المپیک زمستانی 2018، اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود بیرامی‌باهر سهمیه حضور در مسابقه 10 کیلومتر استقامت بانوان را نداشت، حرف درستی نیست. وی اگر در مسابقه اسپرینت شرکت نمی‌کرد، می‌توانست در مسابقه 10 کیلومتر حضور یابد.

سرپرست تیم اعزامی ایران به المپیک زمستانی 2018 خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری برای حضور بیرامی‌باهر در یکی از این دو مسابقه با توجه به شرایط و مسیر مسابقات صورت گرفت و به همین خاطر تا یک روز قبل از مسابقه نیز باید منتظر می‌ماندیم تا به جمع‌بندی نهایی برای حضور نماینده کراس‌کانتری بانوان ایران در یکی از این دو مسابقه می‌رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعلام برنامه رقابت های نمایندگان ایران در سایت رسمی و کانال اطلاع رسانی فدراسیون اسکی همه را به اشتباه انداخت و حرف و حدیث هایی را موجب شد که در نهایت سرپرست کاروان اعزامی را وادار کرد تا در این باره توضیحاتی ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید