حبیبی: جاده ابریشم، جاده صلح باشد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۴۱
    کد خبر :215753

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: منطقه غرب آسیا امروز نیازمند تلاش جمعی برای رسیدن به صلح پایدار است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سخنانی در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط مسیر صلح و دوستی و همگرایی جمعی را به سمت رشد و توسعه در زمینه‌های مختلف پیموده است. ما بیشترین انتخابات را با بالاترین میزان مشارکت در منطقه برخوردار هستیم و در این محیط سیاسی احزاب در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای را در پیشبرد اهداف کشور داشته‌اند.

وی گفت: حزب موتلفه اسلامی همانطور که 54 سال پیش با حضور امام خمینی (ره) تشکیل شد، امروز هم با همان اهداف در مسیر خود ادامه داده و خواهد داد. اعتقاد راسخ داریم در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیازمند گفت‌وگوی بیشتر و تبادل تجربه و همکاری سازنده با احزاب سیاسی کشورهای مختلف از جمله آسیا هستیم تا الگوهای روزآمد را برای تحقق زندگی بهتر فراهم کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: منطقه غرب آسیا امروز نیازمند تلاش جمعی برای رسیدن به صلح پایدار است.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به مساله فلسطین نیز تصریح کرد: مردم فلسطین همچنان با اقدامات نژادپرستانه رژیم جعلی صهیونیستی مواجهند و ما معتقدیم کشورهای منطقه می‌توانند برای احقاق حق این مردم اقدامات قابل توجهی را داشته باشند.

حبیبی در ادامه به اهمیت جاده ابریشم در جهت همگرایی و همکاری بیشتر کشورها در این منطقه تاکید کرد و گفت: جاده ابریشم می‌تواند جاده صلح، ثبات و امنیت باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید