ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین پستی برای ایجاد رفاه مردم

    کد خبر :214470

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای ایجاد رفاه مردم در شبکه پستی کشور تاکید کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی درجلسه شورای معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در شرکت ملی پست برگزار شد، گفت: در حوزه مسئولیتمان هم در برابر خداوند و مردم مسئولیم و باید با استفاده از فناوری‌های نوین برای نوسازی سرویس هایی که برای مردم رفاه ایجاد می کند، اقدام کنیم.

وی یکی از پیشانی های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را موضوع پست عنوان کرد و افزود: صندوق های پستی هم اکنون حذف شده اند و تنها به عنوان نوستالژی در ذهن ها باقی مانده اند. بنابراین مردم باید برای دریافت خدمات به دفاتر پیشخوان و مراکز پستی مراجعه کنند. همه اینها یعنی ما باید به روش های نوین روی بیاوریم و به شیوه های نوین در ارائه خدمات پستی فکر کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: مساله بعدی در ارتباط با بحث USO (ارائه خدمات ارتباطی اجباری در مناطق محروم ) است و پست باید خدمات پستی را به همه مردم حتی در مناطق محروم که زیان‌ده هم باشد، ارائه کند.

آذری جهرمی با تاکید بر قانونمندی در قرادادهای حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: پست توانمندی و ظرفیت بسیار زیادی دارد و می تواند نقش های بهتری را ایفا کند و همه باید تلاش کنیم که ارتقا در این مجموعه رخ دهد.

وزیر ارتباطات با تاکید بر رسیدگی بر وضعیت کارکنان شرکت پست، گفت: باید برای ارتقای معیشت پرسنل و کارکنان پست هرچه سریعتر اقدامات لازم صورت گیرد.

در جلسه شورای معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست گزارشی از روند پیشرفت پروژه یکسان سازی آدرسهای پستی برمبنای اطلاعات جغرافیایی (GNAF) ارائه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید