ورود ماهانه یک‌میلیون گوشی تلفن همراه به شبکه مخابرات

    کد خبر :207039

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه از ورود ماهانه یک میلیون گوشی تلفن همراه به شبکه مخابرات خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از صداوسیما، مهدی محبی با اشاره به ادامه اجرای طرح رجیستری برای مقابله با عرضه گوشی قاچاق در کشور افزود: طبق آخرین آمار ۱۴ هزار گوشی تلفن همراه قاچاق از شبکه سراسری خارج و آنتن آنها قطع شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴ هزار گوشی از کشور خارج شده است گفت: تاکنون برند اپل از شبکه خارج شده است اما با پایان فرصت یک ماه گوشی های قاچاق که به شبکه سراسری متصل هستند؛ بر تعداد گوشی های خارج شده از شبکه افزوده می شود.

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه اجرای طرح رجیستری را سبب کاهش چشمگیر قاچاق گوشی دانست و ادامه داد: هم اکنون بازار گوشی تلفن همراه در آرامش است و تامین نیاز بازار با مشکلی مواجه نیست.

محبی با اشاره به اینکه یکی از سه برند مطرح گوشی تا چند روز آینده وارد طرح رجیستری می شود گفت: صاحبان واحدهای صنفی از ورود قانونی گوشی های خود در این برندها مطمئن شوند.

وی وجود گارانتی برای گوشی تلفن همراه را نشان دهنده قانونی بودن آن است افزود:مصرف کنندگان می توانند شکایات خود را در این زمینه به شماره تماس ۶۶۷۶۳۰۳۵ اعلام کنند و یابه محل اتحادیه به آدرس خیابان حافظ، پایین تر از جمهوری کوچه شهید حسین حسنی پلاک ۱۸مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید